سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
شایان فر

حوزه/ همزمان با برپایی نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، مرکز نشر هاجر (ناشر تخصصی زن و خانواده) وابسته به مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران کشور، با تمامی آثار مکتوب و به صورت برخط خود در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  احمد شایان فر، مدیرعامل مرکز نشرهاجر در گفت وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر افزود: همانطور که مستحضرید نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد و فعالیت این نمایشگاه مجازی رسماً از اول بهمن ماه به منظور بهره مندی مخاطبان و فرهیختگان آغاز گردید.

وی اظهارکرد: نمایشگاه کتاب تهران امسال به سبب محدودیت های کرونایی برای نخستین بار به صورت مجازی از اول تا ششم بهمن ماه ۱۳۹۹ از طریق وبسایت نمایشگاه مجازی کتاب به نشانی www.tehranbookfair.ir برگزار می شود.

شایان فر با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه‌های کتاب تاثیر مهمی در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دارد، گفت: برگزاری نخستین نمایشگاه کتاب تهران به صورت مجازی و به نشانی https://tehranbookfair.ir/#/pavilion/۶۰۳۵/search  می تواند نقش بسزایی در ترویج و ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی افراد به ویژه فرهیختگان حوزه و دانشگاه ایفا کند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه مجازی برای اولین بار قریب به چهارهزاراثر در قالب ۳۷۰ عنوان کتاب از بیش از ۲۷۰ ناشر در معرض نمایش و خرید علاقه مندان قرار گرفته است، تأکید داشت: در اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران  ۹۰۰ اثر مرتبط با زن و خانواده گردآوری شده است و مباحثی از جمله دفاع مقدس، درسی و معارفی، اهل بیتی و تفسیری فلسفه، کلام، اعتقادی و روان‌شناسی موضوعات سایر کتب را به خود اختصاص می‌دهند.

شایان فر با اشاره به اینکه در این نمایشگاه تمامی آثار مرکز نشر هاجر(ناشر تخصصی زن و خانواده) تخفیف ویژه ای درنظر گرفته شده است، گفت: کتاب‌های بخش این مرکز با تخفیف ۲۰ درصد در اختیار خریداران قرار می‌گیرد و خریداران کتاب‌های خریداری‌شده از نمایشگاه، کتب خود را بدون هزینه پست دریافت می‌کنند.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر ادامه داد: امکان بازدید و خرید همزمان یک میلیون و ۵۰۰ هزار کاربر در سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران فراهم شده است و بازدید ۲۴ساعته انجام می‌شود و فرآیند خرید و مشاهده کتاب‌ها در طول شبانه‌روز برقرار خواهد بود.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha