سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کتاب بیست منهای یک

حوزه/ کتاب «بیست منهای یک»؛ داستان ها و خاطرات طلاب جهادی در مورد ویروس کرونا وارد بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کتاب «بیست منهای یک»؛ داستان ها و خاطرات طلاب جهادی در مورد ویروس کرونا را منتشر  و روانه بازار کرد.

امروزه ویروس کرونا برای تمامی کشورهای جهان مشکلات و خطرات جدی را به جای گذاشته و به نوعی می‌توان گفت بسیاری از دولت‌ها را دغدغه‌مند کرده است.

از آنجایی که کشور ما در طول تاریخ همیشه در مواقع بحران عملکردهای درخشانی از خود به جای گذاشته است، در قبال این ویروس هم راهکارهای منحصر به فردی داشته است و با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ورود نیروهای مخلص و جهادی در میان مبارزه با کرونا گروه‌های جهادی یکی از شاخه‌های مهم تلقی می‌شوند.

معرفی کتاب:

کتاب بیست منهای یک، مجموعه داستان های کوتاهی است که بیانگر گوشه‌ای از خاطرات مبارزان خط مقدم با ویروس کرونا را در بر می‌گیرد.

این کتاب خاطره‌ها و اتفاق‌های تلخ و شیرین نیروهای جهادی را پس از اعلام فراخوان، جمع آوری و در قالب داستان‌های کوتاه بازنویسی کرده است.

کتاب بیست منهای یک به همت مرکز نشر هاجر در ۸۴ صفحه و با شمارگان ۵۰۰ جلد تهیه و تنظیم و با قیمت ۸۵۰۰ تومان به صورت قطع رقعی به بازار عرضه شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha