سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
جشنواره همسایه خوب

مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای پاتوق کتاب از اجرای "جشنواره همسایه خوب" از اول تا دهم بهمن ماه خبر داد.

حجت الاسلام محمد حسین اسلامی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ کتاب خوانی در جامعه، مجموعه فروشگاه های پاتوق کتاب در سراسر کشور در این بازه‌ی زمانی، کتاب ها را با تخفیف ۲۰ الی ۳۰ درصدی عرضه خواهد کرد.

وی افزود: در این طرح که با عنوان "جشنواره همسایه خوب" برگزار می شود، علاقه مندان جامعه‌ی مهاجر می‌توانند از ۵ درصد تخفیف بیشتر علاوه بر این تخفیفات بهره‌مند شده و اقدام به خرید کتب مورد نیاز خود در زمینه‌های مختلف کنند.

وی اضافه کرد: متوجه شدیم اتباع غیر ایرانی در کشورمان به خصوص مهاجرین و همسایگانی که فارسی زبان هستند به دلیل نداشتن کد ملی نمی توانند از این طریق خرید کتاب انجام داده و از تخفیفات استفاده کنند و لذا از طرح های وزارت ارشاد بی بهره می مانند.

این نویسنده و فعال فرهنگی همچنین گفت: به همین دلیل به کمک خیرین و ناشرین و همکاری اداره اتباع و مهاجرین خارجی توانستیم این طرح را پیاده کنیم تا مهاجرین هم بتوانند کتاب های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر هموطنان، این افراد نیز می توانند کتاب های مورد نظر خود را با شرکت در طرح "جشنواره همسایه خوب" و مراجعه به شعبات پاتوق کتاب در سراسر ایران از تخفیفات هم استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت پاتوق کتاب ابراز داشت: مجموعه فروشگاه های زنجیره ای پاتوق کتاب در هر مرکز استان یک نمایندگی دارد که افراد می توانند به صورت حضوری به کتاب فروشی های آن مراجعه کنند، یا این که به صورت تلفنی سفارش دهند و همچنین از طریق سایت و صفحات مجازی اقدام به خرید نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha