پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تبریز

حوزه / معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: رویداد ملی طواف در حوزه‌ها و محورهای طرح و اقدامات فرهنگی همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام رامین حسینی خورنژاد، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: برنامه‌ای به نام رویداد ملی طواف از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در راستای منویات مقام معظم رهبری و راهبرد ریاست سازمان و مأموریت گام دوم انقلاب اسلامی در سطح کشور برگزار می‌شود.

وی توضیح داد: رویداد ملی طواف، در راستای ارائه طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی، دینی برتر است که هدف از آن، نشان دادن طرح‌های نو و قابل اجرا از اندیشمندان جامعه و حمایت از آنهاست.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: این طرح‌ها در ۵ محور خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری، حاشیه نشینی و مناطق محروم است که افراد می‌توانند در بازه زمانی مشخص، آثار خود را ارسال کنند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اضافه کرد: طرح‌های ارائه شده بعد از پایش و ارزیابی استانی جهت انتخاب به مرحله کشوری و دبیرخانه رویداد ملی طواف ارسال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار تا یازدهم بهمن سال جاری بوده و شرکت برای عموم افراد آزاد است.

حجت الاسلام حسینی خورنژاد افزود: طرحی که حائز ۶۰ تا ۸۰ امتیاز باشد به عنوان طرح مستعد حمایت انتخاب شده و مبلغ ۷۰ میلیون ریال به عنوان جایزه نقدی به صاحب اثر اعطا می‌شود.

وی بیان کرد: این طرح‌ها به کارگروه اجتماعی وزارت کشور، دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط برای حمایت و اجرا در سطح ملی ارجاع می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: علاقمندان برای شرکت در رویداد ملی طواف می‌توانند از لینک کانال رویداد ملی طواف آذربایجان شرقی و یا جهت ارتباط با دبیرخانه استانی رویداد ملی طواف و دریافت فرم‌ها، اطلاعیه‌های مربوطه و ارسال طرح‌های آماده شده از آدرس https://eitaa.com/tavaff اقدام کنند.

وی در پایان گفت: این رویداد به منظور حمایت و دستیابی به افکار و طرح‌های نو از سوی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha