جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیراسته

حوزه / مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه کاشان از عدم تغییر سیاست استکبار جهانی با جابجایی دولت ها در آمریکا اشاره کرد و گفت: گرچه برخورد رؤسای جمهور آمریکا در دوره های مختلف با ایران متفاوت بوده، ولی دیدگاه و استراتژیک آنها در دشمنی با ایران هیچ فرقی نکرده است.

حجت الاسلام ابوالفضل پیراسته در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان با بیان این که بعضی از سیاست مداران کشورمان فکر می کنند با روی کارآمدن بایدن شرایط بهتری در انتظار کشورمان خواهد بود، درحالی که این تصور باطلی است، گفت: گرچه بایدن در اولین روز زمامداری اش 18 مورد از تصمیمات ترامپ را لغو کرد، ولی مشاهده می کنیم که هیچ کدام از تحریم های ایران برداشته نشد.

وی، استکبار ستیزی، استقلال  و عدم وابستگی کشورمان به بیگانگان  را از مهمترین دلایل مخالفت استکبار جهانی با اصل نظام اسلامی ایران دانست و ادامه داد: در شرایطی که آمریکا خودش را ابرقدرت و کدخدای دنیا می دانست، برایش خیلی گران تمام شد که ایران استقلال پیدا کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، استراتژیک بودن جمهوری اسلامی ایران از لحاظ معادن، منابع انسانی، تاثیر گذاری در منطقه و... را از دیگر دلایل مخالفت استکبار جهانی با انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه قبل  از پیروزی انقلاب، ایران به عنوان ژاندارم منطقه بیشترین کمک مالی و معنوی را به اسرائیل می کرد، لذا وقتی آمریکایی ها دیدند با استقرار حکومت اسلامی، این کمک ها قطع شده با شیوه های مختلف از جمله جنگ هشت ساله، تهاجم فرهنگی، تحریم های اقتصادی  و... دشمنی خودشان را با نظام اسلامی ایران آغاز کردند.

وی از عدم تغییر سیاست استکبار جهانی با جابجایی دولت ها در آمریکا اشاره کرد و گفت: گرچه برخورد رؤسای جمهور آمریکا در دوره های مختلف با ایران متفاوت بوده، ولی دیدگاه و استراتژیک آنها در دشمنی با ایران هیچ فرقی نکرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این هزینه سازش بیشتر از هزینه مقاومت در برابر استکبار جهانی است، اشاره کرد و گفت: سیاست مداران کشورمان باید بدانند که سخت ترین تحریم ها علیه کشورمان در دوره اوباما اعمال شد و ترامپ هم ادامه دهنده این تحریم ها بود، لذا نباید به مذاکره با آمریکا در دولت بایدن دل ببندیم.

وی اظهار کرد: دولتمردان جدید آمریکا علناً اعلام کردند برای اینکه بتوانیم زمینه انتخاب افراد میانه رو را در انتخابات آینده ریاست جمهوری ایران فراهم کنیم باید به صورت مقطعی امتیازاتی را به ایران بدهیم.

استکبار جهانی با اصل حکومت اسلامی مخالف است

حجت الاسلام پیراسته با بیان اینکه استکبار جهانی با اصل حکومت اسلامی ایران مخالف است گفت: نتیجه سازش با آمریکایی ها را بارها تجربه کرده ایم، لذا مقاومت در برابر زور گویی و قلدری آمریکا تنها راه پیروزی ملت ایران  است.

تلاش بیشتر دولتمردان در رفع مشکلات معیشتی  مردم 

وی در پایان برتلاش بیشتر دولتمردان برای رفع مشکلات معیشتی مردم تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha