شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
گردهمایی مبلغان اعزامی دهه فجر به مناطق محروم در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: مصداق عینی امانتداری از انقلاب اسلامی به عنوان یک عطیه الهی، در گرو خدمت صادقانه مسئولین به مردم نجیب و وفادار به ارزشهای انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی در جمع مبلغان اعزامی دهه فجر به مناطق محروم، در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب، اظهار داشت: تحقق ارزش‌های الهی در جامعه یکی از آرزوهای انبیاء عظام(ع) و حضرات معصومین(ع) بوده که امروز در دوره انقلاب اسلامی باید امانتدار آن باشیم.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه افزود: شهدای روحانی در همراهی با نهضت حضرت امام(ره)، با نثار جان خود و تحمل سختی های مبارزه با رژیم طاغوت و حضور در دفاع مقدس، راه و رسم امانتداری از انقلاب اسلامی را معنای تازه ای بخشیدند.

حجت الاسلام ایرانی بیان کرد: با عمل به تکلیف و تبعیت از رهنمودهای امامین انقلاب، کمک کنیم که پرچم این امانت بزرگ با دست با کفایت رهبری حکیم به دست صاحب اصلی آن برسد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه اظهار کرد: ماندگاری نظام اسلامی در گرو خدمت صادقانه مسئولین به دور از بازی های سیاسی و دفاع از منافع مردم انقلابی در مقابل دشمنان قسم خورده است

حجت الاسلام ایرانی خاطر نشان کرد: بر دوست و دشمن روشن است که اسلام تمام سنگرهای کفر و الحاد را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد و امروز پس از فروپاشی نظام کمونیستی، شاهد افول نظام سرمایه داری غرب و فرو ریختن هیمنه شیطان بزرگ هستیم.

وی در پایان گفت: سخن آرمانی حضرت امام(ره) در خصوص ایجاد هسته های حزب الله در جهان خصوصا خاورمیانه، شاهد حملات مهلک به رژیم صهیونیستی از جانب حزب الله و حماس، انصارالله در یمن و ... هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha