پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محمد رضا پاکباز

حوزه/ استاد حوزه علمیه اهواز گفت: هم‌افزایی ظرفیت‌های موجود در جبهه انقلاب اسلامی ضروری است و امام محله باید با تواضع و عدم خود برتر پنداری زمینه این هم‌افزایی را ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،‌ حجت‌الاسلام محمدرضا پاکباز، استاد حوزه علمیه اهواز، در نشست هم‌اندیشی شهید صیمری که صبح امروز با حضور راهیاران منطقه‌ای و استانی بنیاد هدایت در مسجد ولایت اهواز آغاز به کار کرد، با اشاره به رمز موفقیت در کارهای فرهنگی گفت: اخلاص رمز موفقیت در کارهای فرهنگی است و لازمه کارهای تشکیلاتی و تعالی آن اخلاص است.

وی در ادامه افزود: تلفیق و ترکیب هم‌زمان تحصیل و کار از ملزومات کار فرهنگی است و لازم است امام محله‌ از برخوردهای سبک و زننده و هر کاری که دون شأن و زی طلبگی است، خودداری کنند.

حجت‌الاسلام پاکباز با اشاره به اهمیت هماهنگی بین تیم عملیاتی و قوه عاقله در کار تشکیلاتی، افزود: کار تشکیلاتی و کادر سازی باید عمق داشته باشد و مبانی و اندیشه‌ای اسلام را حل کرده باشد.

وی با تأکید بر کادرسازی در کار تشکیلاتی، اظهار کرد: تجربه نگاری الگوهای موفق، تواضع داشتن در مقابل ایده‌های نو و تربیت افرادی که وابستگی به نهادها نداشته‌ باشند و قائم به شخص کار فرهنگی مؤثر کنند، از اصول کار تشکیلاتی است.

استاد حوزه علمیه اهواز تصریح کرد: اعتماد به نفس و باور به راه و مکتب در کار فرهنگی بسیار مؤثر است، در عین حال باید از دو قطبی‌سازی و دشمن‌پنداری غلط پرهیز کنیم.

وی ادامه داد: هم‌افزایی ظرفیت‌های موجود در جبهه انقلاب اسلامی ضروری است و امام محله باید با تواضع و عدم خود برتر پنداری، زمینه این هم‌افزایی را ایجاد کند.

حجت‌الاسلام پاکباز در پایان با اشاره به دغدغه معیشت امامان محله، گفت: اگر اصول و لوازم کار تشکیلاتی رعایت شود و مردم اعتماد پیدا کنند، مسائل و مشکلات مادی حل می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha