پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست‌ هم‌اندیشی شهید صیمری

حوزه/ سومین هم‌اندیشی راهیاران بنیاد هدایت با نام روحانی شهید شیخ هشام صیمری،  هفتم تا دهم بهمن در استان خوزستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام امید محلاتی،‌ معاون راهبری بنیاد هدایت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، گفت: سومین نشست هم‌اندیشی راهیاران منطقه‌ای و استانی بنیاد هدایت با نام روحانی شهید شیخ هشام صیمری هفتم تا دهم بهمن‌ماه در استان خوزستان برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این نشست در ادامه سلسله نشست‌های آموزشی توجیهی راهیاران برگزار می‌شود و راهیاران در این نشست با طرح مسائل و موضوعات مورد نیاز راهیاری با مدل‌ها و نمونه‌ها و تجربیات موفق امامان در مساجد استان خوزستان آشنا می‌شوند.

حجت‌الاسلام محلاتی اضافه کرد: راهیاران منطقه‌ای و استانی بنیاد هدایت در سفر به شهرهای استان خوزستان از فعالیت‌های امامان برتر بازدید کرده و  به صورت عملی تجربه نگاری از فعالیت امامان را تمرین می‌کنند.

وی ادامه داد: در این نشست،‌ راهیاران بنیاد هدایت در کارگاه‌های آموزشی و تخصصی آخرین نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با یکدیگر در میان گذاشته و به بحث و تبادل‌نظر می‌پردازند.

شایان ذکر است، پیش از این دو نشست‌ هم‌اندیشی شهید فخری‌زاده و شهید فهمیده با هدف آشنایی راهیاران استانی با نرم‌افزار امامت در تهران و قم برگزار شده بود.

گفتنی است، شهید صیمری یکی از پیشگامان ترویج فرهنگ ناب علوی بود، او به سبب مبارزه با فرقه ضاله وهابیت و تبیین حقانیت حضرت علی(علیه‌السلام) در شامگاه سوم تیرماه سال ۱۳۸۶ در منطقه کوی علوی اهواز از سوی عوامل جنایتکار وهابی به ضرب گلوله به درجه رفیع شهادت نائل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha