جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام امید محلاتی

حوزه/ معاون راهبری بنیاد هدایت گفت: در عملیات سردار سلیمانی ۲۱۵ امام پیشران و صاحب طرح و ایده که توانسته‌اند فعالیت‌های شاخص اجتماعی را در مساجدشان ساماندهی کنند در کل کشور شناسایی و مورد تجلیل و تکریم و تجربه نگاری قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام امید محلاتی،‌ معاون راهبری بنیاد هدایت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، گفت: تجربه نگاری و تجلیل و تکریم امامان محلات برتر از سوی شبکه راهیاری بنیاد هدایت انجام شد.

وی در ادامه افزود: در عملیات سردار سلیمانی ۲۱۵ امام پیشران و صاحب طرح و ایده که توانسته‌اند فعالیت‌های شاخص اجتماعی را در مساجدشان ساماندهی کنند در کل کشور شناسایی و مورد تجلیل و تکریم و تجربه نگاری قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام  محلاتی اظهار داشت: با توجه به بدیع بودن موضوع کرونا و لزوم مواجهه معقول و منطقی با این بیماری در مساجد، تجربه نگاری از امامان پیشران و صاحب طرح و برنامه‌های خلاقانه توسط شبکه راهیاری با هدف ارائه الگوها و تجربیات موفق به سایر امامان و تولید محصولات آموزشی و ترویجی انجام شده است.

وی ادامه داد: ایجاد سلامت و مراقبت محلی به صورت محله محور با بسیج مردمی، خدمت‌رسانی به محرومین و آسیب دیدگان کرونایی محله با بسیج نیروها در مسجد و تغسیل، تکفین و تفقد و دلجویی از بازماندگان کرونایی بخشی از برنامه‌های این امامان بوده است.

حجت‌الاسلام محلاتی در پایان گفت: فعالیت در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، تولیدات رسانه‌ای و مجازی و برگزاری مراسمات مذهبی با رعایت پروتکل‌های ستاد مبارزه با کرونا بخش دیگری از فعالیت‌های امامان محله، روستا و پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی است.

شایان ذکر است، تعالی شبکه امامت با تلاش در جهت گسترش دایره تبلیغ و ترویج آن برای تبدیل‌شدن به گفتمان رایج جامعه با تأکید بر حضور، مشارکت و نقش‌آفرینی حداکثری مردم در عرصه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی بخشی از اهداف و وظایف بنیاد هدایت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha