جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: باید در فضای مجازی فرصت را از دشمن بگیریم و تهدید را برای انقلاب و نظام به فرصت تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی، عصر امروز در جمع پرسنل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار، گفت: دهه فجر امسال هم مانند سال گذشته حساسیت های بسیاری دارد از یک سو شاهد شیوع کرونا هستیم که لاجرم ما را مجبور به تغییر روند اجرایی برنامه ها کرده است و از سوی دیگر رسانه های دشمن از ماه ها قبل هجمه را علیه دهه فجر آغاز کرده اند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار کشور با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم که این عوامل دهه فجر را به حاشیه ببرند، تاکید کرد: تلاش معاندان و براندازان داخلی و خارجی این است که با سیاه نمایی امید را از جامعه بگیرند و هم اینکه زمینه توطئه ای دیگری را در کشور فراهم کنند که بی شک بصیرت ملت ایران این فرصت را به آنان نخواهد داد.

وی افزود: شاید امسال کرونا جشن، مراسم و همایش های ویژه دهه فجر را در ظاهر محدود کرده باشد، ولی می توان از ظرفیت های فضای مجازی برای تبیین انقلاب اسلامی و حتی صدور آن به دیگر نقاط دنیا استفاده کنیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار اظهار کرد: باید در فضای مجازی فرصت را از دشمن بگیریم و تهدید را به فرصت تبدیل کنیم و یقین داریم با وجود نخبگان در کشور تسخیر فضای مجازی توسط فرزندان کشور دور از دسترس نیست.

 استاد حوزه در ادامه با اشاره به اینکه کرونا و تعطیلی مراکز علمی و آموزشی برای همه ما پیام های مهمی به دنبال داشت، اظهار کرد: کرونا به نوعی تلنگری به همه متولیان آموزشی به ویژه فعالان فضای مجازی بود. در بحث شیوع کرونا سطح فراگیری فضای مجازی در کشور مشخص شد، برخی از مراکز نتوانستند از فضای مجازی در بحث آموزش آن گونه که هست استفاده کنند، ولی خوشبختانه حوزه های علمیه و آموزش و پرورش در این زمینه کارنامه خوبی داشتند.

حجت الاسلام محمودی در پایان خاطرنشان کرد: در برگزاری جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی از فرصت فضای مجازی بهره برداری کامل انجام شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha