جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 941442
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
امام جمعه کوار

حوزه/ امام جمعه شهرستان کوار فضاسازی های شهری و روستایی را یکی از برنامه های دهه مبارکه فجر در این شهرستان برشمرد و گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله کتابخوانی، بر افراشته شدن پرچم مقدس نظام اسلامی بر فراز خانه ها با عنوان هر خانه یک پرچم و همچنین بر فراز بیش از ۲ هزار واحد صنفی از جمله بخشی از برنامه ها خواهد بود.

حجت الاسلام مجید گشول دره سیبی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به فرارسیدن دهه مبارکه فجر، به برگزاری برنامه های فرهنگی مذهبی در شهرستان کوار پرداخت و اظهار کرد: دهه مبارکه فجر زمان تحقق معجزه قرن و انفجار نور است.

وی در ادامه دهه مبارکه فجر را تجلی نور ولایت و حضور با بصیرت مردم دانست و اضافه کرد: ایام الله دهه فجر همچنین سالگرد شکست نظام ستمگر شاهنشاهی و پیروزی انقلاب اسلامی و به ثمر نشستن خون شهداست.

امام جمعه شهرستان کوار تصریح کرد: برنامه های دهه مبارکه فجر در شهرستان کوار همانند دیگر شهرستان ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت گسترده در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

وی، فضاسازی های شهری و روستایی را یکی از برنامه های دهه مبارکه فجر در شهرستان کوار برشمرد و خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله کتابخوانی، بر افراشته شدن پرچم مقدس نظام اسلامی بر فراز خانه ها با عنوان هر خانه یک پرچم و همچنین بر فراز بیش از ۲ هزار واحد صنفی از جمله بخشی از برنامه ها خواهد بود.

حجت الاسلام گشول دره سیبی همچنین به نقش مردم کوار در به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: حضور مردم این شهرستان در ۱۷ بهمن ماه ۵۷ به حمایت از انقلاب اسلامی در شیراز رخ داده است و در واقع جزو شهرستان هایی بوده که در این دهه شهید تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده است.

وی افزود: سرکشی از خانواده های شهدا در ایام الله دهه مبارکه فجر، رزمایش خودرویی در ۲۲ بهمن ماه و طنین انداز شدن تکبیر در شب ۲۲ بهمن از پشت بام ها از دیگر برنامه های شهرستان کوار در ایام الله دهه فجر خواهد بود.

امام جمعه شهرستان کوار بیان کرد: در دهه مبارکه فجر از ظرفیت های مساجد، مدارس، پایگاه های بسیج، کانون های فرهنگی، تشکل های مردمی، سازمان های مردم نهاد و تشکل های انقلابی برای تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی و تبیین خدمات و برکات نظام مقدس اسلامی استفاده خواهد شد تا بتوانیم پیام های انقلاب را به نسل نو انتقال دهیم.

وی در پایان ابراز کرد: امیدواریم در گام دوم انقلاب با لبیک به ندای مقام معظم رهبری شاهد شکوفایی و پیشرفت هرچه بیشتر ابعاد مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی و گسترش فرهنگ انقلابی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha