جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تئاتر فجر

حوزه/ نمایشگاه اسناد «۴۰ سال تئاتر مقاومت» همزمان با برگزاری سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر در قالب دیجیتال در فضای مجازی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نمایشگاه مجازی «اسناد ۴۰ سال تئاتر مقاومت» عنوان رویداد ویژه‌ای در سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر است که به گردآوری داده‌های بصری از جمله مجموعه‌ اجراهای مقاومت (صحنه‌ای، محیطی و انواع تئاترهای بیرونی، خیابانی، تئاتر در نهادهای نظامی و پادگان‌ها، تئاتر در جبهه، تئاتر در پناهگاه و در مدارس، تله‌تئاترها)، نمایشنامه‌ها، کتاب‌های مرجع، جشنواره‌ها، رویدادها، همایش‌ها و سمینارهای پژوهشی، شهدای هنرمند تئاتر و پایان‌نامه‌های مقاومت پرداخته است.

«اسناد ۴۰  سال تئاتر مقاومت» در این نمایشگاه رویدادهای مربوط به جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و مسائل متعاقب آن تعریف شده است. مدیریت این نمایشگاه را حسین ملکی برعهده دارد.

این نمایشگاه در روزهای ۱۴ تا ۲۰ بهمن با ارائه‌ بخش‌های مختلف به صورت روزانه در سایت جشنواره تئاتر فجر به نشانی www.fitf.ir و سایت ایران تئاتر به نشانی www.theater.ir صفحه اینستاگرام جشنواره با شناسه کاربری 39thfadjrtheaterfestival@ و گروه چندرسانه‌ای روزنامه ایران دردسترس علاقه مندان خواهد بود.

سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه ۱۱ تا ۲۰ بهمن برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha