شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اجلاسیه مدیران حوزه های عملیه در قم

حوزه/ اجلاسیه مدیران حوزه های علمیه استانی و معاونان و مدیران ستادی با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه و آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه به صورت حضوری و مجازی در قم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اجلاسیه مدیران حوزه های علمیه استانی و معاونان و مدیران ستادی با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه و آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه به صورت حضوری و مجازی امروز در قم آغاز شد.

بر اساس این گزارش: در این اجلاسیه  دو روزه، علاوه بر سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری، چند تن از مدیران  بخش های مختلف نیز سخنرانی خواهند کرد.

این اجلاسیه که به صورت دو روز متوالی برگزار می شود، بعضی از اعضای شورای عالی، مدیران استانی، دبیر شورای معاونان،  مدیر دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر، مشاور و معاون مدیر در امور دولت و مجلس و دبیر ستاد همکارهای حوزه و آموزش و پرورش نیز سخنرانی خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • .... IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    1 0
    با سلام و عرض ادب خدمت شما برادران بزرگوار با جلسه گذاشتن و نظر دادن مشکلات حوزه نمیشود خیلی از مسئولین حوزه با درد طلبه ها آشنا نیستند چند سال هست ما تو جلسات شرکت می کنیم ولی در عمل هیچ خروجی نداشته فقط عکسش به یادگار مانده است.