جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دهه فجر

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان ریحانه بوشهر، گفت: دو قشر معلمان روحانیون تربیت کننده نسل انقلاب هستند که لازم است مورد تکریم قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، امروز در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان ریحانه بوشهر ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و ورود امام خمینی (ره) به ایران و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، اظهار داشت: مبنای انقلاب اسلامی ایران بر سه رکن اصلی مکتب و ارزش های معنوی، مرجعیت دینی رهبری حکیمانه حضرت امام راحل و مردم بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه همه اقشار در مبارزات و تشکیل این انقلاب نقش داشته اند، گفت: معلمان و دانش آموزان در شکل گیری و تداوم انقلاب در میان اقشار مختلف نقش پیشتازی داشته و دارند..

وی خاطرنشان کرد: دو قشر معلمان روحانیون تربیت کننده نسل انقلاب هستند که لازم است مورد تکریم قرار بگیرند.

ملت ایران راه سختی را پیموده است تا به آزادی برسد

محمد تقی ایرانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت ایم الله دهه فجر و یاد و خاطره شهدا با اشاره به اینکه دهه فجر، آزادی ملت ایران زیر ظلم و ستم و استکبار جهانی است، اظهار کرد: ملت ایران راه سختی را پیموده است تا به آزادی برسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار کرد: ملت ایران در برابر زیاده خواهی ها و جنایات رژیم پهلوی ایستاد و مقاومت کرد تا پرچم عدالت خواهی و آزادی خواهی به اهتزاز در آید.

وی با بیان اینکه امروز با ایستادگی در مقابل ظلم و ستم استکبار جهانی، راه امام  راحل را ادامه می دهیم افزود: حضور ملت ایران در صحنه های مختلف نشان از عدالت خواهی آنهاست.

ایرانی با اشاره به اینکه ملت ایران با گذشت چهار دهه از انقلاب، راه دشواری را پیموده است، تصریح کرد: دنیای استکبار و صهیونیسم دنیای سیاهی و ظلم است و امروز پرچم مبارزه به دست ملت ایران و رهبر معظم انقلاب است.

ایرانی با بیان اینکه حرف حق سنگین و دفاع از حق هزینه دارد خاطرنشان کرد: دختران و پسران جوان توانستند با مشی آزادی خواهی، نظامی مبتنی بر عدالت علوی و نبوی ایجاد کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha