جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 941728
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
فجر صادق

حوزه/ پادکست «فجر صادق» به مناسبت فرارسیدن دهه مبارکه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به همت کارگروه رسانه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه های تربت حیدریه تولید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، پادکست «فجر صادق» به مناسبت فرارسیدن ایام دهه مبارکه فجر و سالروز خجسته پیروزی انقلاب اسلامی، به همت کارگروه رسانه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه های شهرستان تربت حیدریه تولید و منتشر شد.

حجت الاسلام صافدل، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه های تربت حیدریه ضمن گرامیداشت این ایام گفت: دهه فجرخاستگاه ارزش‌های اسلامی و مظهر شکوه و عظمت کشور است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که دهه‌ی فجر را دهه‌ی تجدید قوای نیروهای انقلابی با تجدید یادها و خاطره‌های پُرشکوه آن روزها دانسته اند، تصریح کرد: ایام پاسداشت فجر شکوهمند انقلاب، یادآور رشادت های و حماسه آفرینی های خالصانه و صادقانه دلیرمردان و شیرزنانی است که ردای سرخ شهادت بر تن پوشیدند، مایه عزت و سربلندی کشور شدند و امروز در طلیعه استقلال و آزادی جایشان خالی است.

حجت الاسلام صافدل با بیان اینکه انقلاب اسلامی تحقق راستین وعده های الهی و دهه فجر نیز طلیعه این انقلاب بزرگ خوانده می شود، ابراز کرد: اینکه امروز جوانان عزیز کشور در جریان اندیشه‌های والای امام راحل(ره) و آن منش و سلوک والا قرار گیرند یک ضرورت بی بدیل و انکار ناشدنی دارد.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه های شهرستان تربت حیدریه، ضمن تاکید بر جایگاه و منزلت جوانان این مرز و بوم در خلق انقلاب شکوهمند اسلامی و ثبت آوازه خوش آنان در تاریخ کشور خاطر نشان کرد: جوانان ایران اسلامی در گام دوم انقلاب باید محکم‌تر برای ترسیم دستاوردهای انقلاب تلاش کنند.

وی با بیان این که در همین راستا، پادکست «فجر صادق» به همت فعالان کارگروه رسانه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه تولید شده است، خاطر نشان کرد: این پادکست ارزشمند با صدای گرم امیر محمد لعلیان، تدوین و طراحی علی غلامی، از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه و به قلم امیر خاکراه، کارشناس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آماده شده است که علاقه مندان می توانند آن را در ذیل این خبر بشنوند.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha