پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مسعود کاویانی

حوزه/ مدیر رادیور معارف گفت: این مجموعه فنی‌ترین و بزرگ‌ترین آرشیو مباحث دینی را در اختیار دارد و یکی از فعالیت‌های مهم تبدیل مباحث مطرح شده در رادیور معارف به کتاب است که تا به امروز ۴۰ عنوان به چاپ رسیده و در بعضی از عناوین تا ۶۰ بار تجدید چاپ شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مسعود کاویانی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان و نماینده ولی‌فقیه در استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با تبریک دهه مبارک فجر و میلاد بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: رادیو معارف یکی از دستاورد های این انقلاب و تنها رادیویی است که در شهر دیگری غیر از تهران مشغول به فعالیت است و علت این موضوع جایگاه ویژه قم و وجود کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و مراجع عظام وعلمای بزرگ در قم است.

وی گفت: رادیو معارف تنها رادیوی تخصصی است که در حوزه دین و معارف اهل‌بیت علیهم السلام کار می‌کند و در حقیقت زبان گویای دین، حوزه و انقلاب است و از ویژگی‌های آن حضور در قم و بهره مندی از فیوضات علما، مراجع، مراکز و موسسات بزرگ فرهنگی است و این همکاری به سبب این است تا از دستاوردهای پژوهشی مراکز استفاده کنیم و همچنین دین و مسائل دینی مرتبط با اهل بیت علیهم اسلام را مستند و دقیق به اطلاع مردم برسانیم که رادیو معارف به واسطه این دستاوردها، مرجعیت رسانه‌ای پیدا کرده است.

مدیر رادیو معارف در خصوص فعالیت این مجموعه گفت: این رادیو در حوزه مباحث خانواده، اخلاق، تاریخ، فضای مجازی و پاسخ به شبهات دین، گفتمان و پرسمان انقلاب اسلامی، علمی و غیره در حال فعالیت است و مخاطبین این رادیو از قشرهای مختلف علما، مراجع، مسئولین کشوری و لشکری و مردم عادی جامعه هستند و این نشان از نفوذ این رسانه در قلوب مومنین است.

وی عنوان کرد: رادیو معارف فنی‌ترین و بزرگ‌ترین آرشیو مباحث دینی را در اختیار دارد و یکی از فعالیت‌های مهم این مجموعه تبدیل مباحث مطرح شده به کتاب است که تا به امروز ۴۰ عنوان به چاپ رسیده و در بعضی از عناوین تا ۶۰ بار تجدید چاپ شده است.

همچنین، این مسئول در پایان سخنان خود از همکاری مطلوب و صمیمانه حرم مطهر بانوی کرامت در تولید و نشر معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha