دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
یادواره شهدای روحانی مدافع حرم

حوزه/ یادواره شهدای روحانی مدافع حرم و محور مقاومت، یکشنبه ۱۹ بهمن‌ماه، با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام بهادر پرچم، مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری یادواره شهدای روحانی مدافع حرم و محور مقاومت در اهواز خبرداد و اظهارداشت: این مراسم به‌پاس گرامیداشت یاد و خاطره و سیره شهدای طلبه و روحانی مدافع حرمی است که برای دفاع از کیان تشیع راهی کشورهای جبهه مقاومت اسلامی شده و از مرزهای کشورهای مسلمان دفاع کردند.

وی با بیان اینکه همگی ما مدیون شهدای مدافع حرم هستیم، گفت: قطعاً اگر نبودند مدافعان حرم و حریم امن ایران، شاید مجبور بودیم با دشمنان قسم‌خورده اسلام در داخل مرزهای ایران با آن‌ها مقابله کنیم.

حجت‌الاسلام پرچم، افزود: در این راستا به‌پاس گرامیداشت راه و سیره آن مجاهدان راه حق، مراسمی در گلزار شهدای اهواز با حضور خانواده‌های معزز شهدا، روحانیون و طلاب مدارس علمیه کلان‌شهر اهواز برگزار می‌شود.

وی سخنران این مراسم را حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان اعلام کرد و گفت: پس از سخنرانی امام جمعه اهواز، از صدای گرم و دل‌نشین حجت‌الاسلام شحیطاط بهره‌مند خواهیم شد.

 حجت‌الاسلام پرچم در پایان گفت: این مراسم که یکشنبه ۱۹ بهمن‌ماه جاری ساعت ۱۴.۳۰ از سوی سازمان بسیج طلاب و روحانیون و مدیریت حوزه علمیه خوزستان با همکاری سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز برگزار می‌گردد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha