پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پوستر ولادت حضرت زهرا(س)

حوزه/استاد حوزه خواهران با تأکید بر این که زنان و به خصوص بانوان طلبه با بصیرت فاطمی، گوش به فرمان ولایت بوده و سخنان رهبر انقلاب را فصل الخطاب بدانند، تصریح کرد: رمز موفقیت در تمامی عرصه ها «ولایت مداری» و «ولایت پذیری» است.

 خانم ساره حسینی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در هرمزگان، با گرامیداشت تقارن ولادت حضرت فاطمه زهراسلام الله علیها و دهه فجر انقلاب اسلامی، بیان کرد: اهل بصیرت از عبرت ها، بهره می گیرند و از افتادن در پرتگاه ها و لغزش گاه ها در امان می مانند.
 
استاد حوزه خواهران ادامه داد: جایگاه ولایت در جامعه مانند ستون یک خیمه است.  امام جامعه به عنوان شخصیت و جایگاهی که آسیب ها را دیده، نقاط قوت و ضعف را می داند و مردم را به سمت توکل و اتکا به خداوند متعال سوق می دهد.
 
خانم حسینی پور ادامه داد:  امام جامعه دارای مدیریت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... است و نقشی بسیار جدی در دفع فتنه های اقتصادی و سیاسی، تهاجم فرهنگی و آسیب های اجتماعی دارد که جامعه را به بالندگی می رساند.
 
 وی تصریح کرد: حضرت زهرا سلام الله علیها در حمایت از ولایت سکوت نکرد و ولایتمداری را به اثبات رساندند.
 
استاد حوزه خواهران با تأکید بر این که زنان و به خصوص بانوان طلبه با بصیرت فاطمی، گوش به فرمان ولایت بوده و سخنان رهبر انقلاب را فصل الخطاب بدانند، خاطر نشان کرد:  رمز موفقیت در تمامی عرصه ها «ولایت مداری» و «ولایت پذیری» است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha