شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: روش کار دشمن ابتدا ایجاد اعتماد سازی است و سپس مشکلات را تزئین می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، صبح امروز در جلسه اعضای ستاد نماز جمعه چغادک با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با یک نیت الهی انجام شده است گفت: مردم برای تحقق این انقلاب و حفظ و نگهداری آن فشارها و سختی های زیادی را تحمل کردند تا این انقلاب به ثمر بنشیند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه این سختی ها با تأسی از پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) بوده است، گفت: انقلاب اسلامی برای تحقق معنویت بوده و همین انگیزه باعث شد تا همه پای کار بیایند.

وی افزود: ممکن است عده ای امروز به لحاظ مسائل مادی انقلاب اسلامی را با دوران طاغوت مقایسه کنند که باز هم جامعه و مملکت ما از آنچه که رژیم طاغوت بود پیشرفته شده است.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه پیشرفت کشور بعد از انقلاب اسلامی قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست گفت: به ویژه از حیث جنبه های معنوی کشور بسیار پیشرفت کرده و یکی از این جنبه های مهم استقلال فرد است؛ استقلالی که پس از انقلاب به وجود آمدو  قبل از انقلاب نبود و حتی در کوچکترین انتصابات حقی برای ما قائل نمی شدند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر بیان داشت: اگر جامعه اسلامی خود را زیر سطله غرب ببرد اسلامی عمل نکرده است حتی اگر مردم آن اهل نماز و روزه و عبادت و مناسک آنها در حد بالا باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان امروز ما به دنبال ایجاد فضای یأس و ناامیدی در جامعه هستند گفت: عمدتاً مخاطبان مورد هدف جوانان هستند که از طریق رسانه ها مطالب را می بییند؛ روش کار دشمن ابتدا ایجاد اعتماد سازی است و سپس مشکلات را تزیین می کند و در فضای جامعه می فرستد.

امام جمعه چغادک ادامه داد: امروز نباید دچار تحلیل های غلط شویم و به خاطر مشکلاتی که وجود دارد از یاری انقلاب دریغ کنیم، اگر این کار کردیم در حق انقلاب و شهدایی که خون را برای به ثمر نشستن آن دادند جفا کرده ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha