پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اقبالیان

حوزه/ در پی انتساب مطلبی نادرست از طرف یکی از نویسندگان به آیت الله سید احمد خاتمی، آقای اباذر اقبالیان، فرزند حجت الاسلام والمسلمین اقبالیان، توضیحی را پیرامون این مطلب برای رسانه رسمی حوزه های علمیه ارسال کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در پی انتساب مطلبی نادرست از طرف یکی از نویسندگان به آیت الله سید احمد خاتمی، آقای اباذر اقبالیان، فرزند حجت الاسلام والمسلمین اقبالیان، توضیحی را پیرامون این مطلب برای رسانه رسمی حوزه های علمیه ارسال کرده است که بدین شرح است:

    

بسمه تعالی

اینجانب اباذر(مهدی) اقبالیان، تنها فرزند ذکور یک طلبه جانباز بسیجی که عمر وجان خود را برای نظام و دفاع از میهن اسلامی، تقویت ولایت مطلقه فقیه، امام و رهبری گذاشته و هم اکنون بر اثر جراحات ناشی از جنگ و شیمیایی در حال مداوا می باشند.

اخیراً برای زنده ماندن یاد و نام ارزشهای والای انقلاب، دفاع مقدس، شهدا، ایثارگران و جانبازان، خاطرات خود را از قبل از انقلاب تا زمان حال با هدف بصیرت نسل جوان، تقویت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به دور از هیچگونه حواشی، تخریب و سیاسی کاری در کتاب «حجره شماره دو» مطرح نموده است؛ لذا در خاطراتشان هیچ اسمی از هیچ شخصیتی نبرده است. بنابراین تمامی برداشت ها از سوی افراد آزاد و شخصی است و هیچ ارتباطی با ایشان ندارد و اخبار منتشره تکذیب می گردد.

آیت الله حاج سید احمد خاتمی (دامت برکاته) از دوستان قدیم پدرم بوده اند، بنده به ایشان ارادت دارم و بارها از زبان خودشان حضور در مناطق جنگی و خاطرات جبهه ایشان شنیده ام و اینگونه بی مهری ها در فضای مجازی که باعث ایجاد کدورت بین دو دوست و یار قدیمی می شود، هرگز شایسته نیست.

ضمنا عزیزانی که کتاب"حجره شماره دو" را مطالعه کرده اند، در صفحه ۳۳۴ عکس این دو دوست قدیمی در مراسم هفته بسیج سال ۱۳۶۶  چاپ شده است.

    

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha