چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
تصاویر/ دیدار شورای روحانیت ارومیه با آیت الله سید علی اکبر قریشی

حوزه/ آیت الله سید علی اکبر قریشی در دیدار با شورای روحانیت ارومیه به بیان نکاتی در خصوص جلسه تاریخی مجلس خبرگان هبری و انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان جانشین امام راحل پرداخت و انتخاب حضرت آقا را یکی از الطاف خفیه الهی برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، شورای روحانیت شهرستان ارومیه، شامگاه دوشنبه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در منزل آیت الله سید علی اکبر قریشی از مقام علمی و مجاهدت های انقلابی این عالم  خدوم تجلیل کردند.

در این دیدار حجت الاسلام غلامرضا اسم حسینی، با قدردانی از تلاش ها و زحمات علمی و انقلابی آیت الله قریشی ایشان را نمونه بارز مردم داری ، تقوا و پشتکار عنوان کرد و سلامتی و عزت روز افزون وی را از خداوند متعال خواستار شد.

رئیس شورای روحانیت ارومیه در ادامه به گزارشی مختصر در خصوص اقدامات شورای روحانیت ارومیه در رسیدگی به مشکلات علما و دیدار با معمرین و همچنین راه اندازی پل ارتباطی و سازمانی با سایر نهاد ها و سازمان ها در جهت تسهیل مشکلات جامعه روحانیت پرداخت.

آیت الله  سید علی اکبر قریشی نیز در این دیدار به بیان نکاتی در خصوص جلسه تاریخی مجلس خبرگان هبری و انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان جانشین امام راحل پرداخت و انتخاب حضرت آقا را یکی از الطاف خفیه الهی برشمرد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه نیز به بیان خاطراتی از دوران تبعید و سوابق مبارزات انقلابی خود در ارومیه و اوایل انقلاب پرداخت و انقلاب اسلامی را ثمره تلاش ها و خون مطهر شهدای والا مقامی دانست که با جانفشانی خود شجره انقلاب را به ثمر نشاندند.

وی در پایان گفت: روحانیت نقش مهمی در تقویت جایگاه ولایت فقیه و نظام اسلامی دارند و نباید از وظایف خود در قبال نظام و انقلاب کوتاهی کنند.

انتهای ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha