چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ راهپیمایی با شکوه مردم در ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ در سراسر کشور

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس به تشریح برنامه های ۲۲ بهمن ماه در فضای مجازی و به صورت حضوری پرداخت.

حجت الاسلام محمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برنامه های گرامیداشت ۲۲ بهمن ماه در سطح استان، اظهار کرد: راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن ماه در شیراز و همزمان با سراسر استان ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با تصریح اینکه برپایی مراسم ۲۲ بهمن در فارس با حضور خانواده‌ها و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه خواهد بود، اضافه کرد: میدان الله مبداء راهپیمایی خودرویی در شیراز و میدان ولی‌عصر (عج) مقصد آن خواهد بود؛ مسیر راهپیمایی موتوری هم از میدان نمازی به مقصد چهارراه‌پیروزی انجام خواهد شد، همچنین مسیر راهپیمایی موتوری، خیابان کریمخان زند است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس به دیگر برنامه های روز ۲۲ بهمن اشاره و عنوان کرد: ‌اطلاع رسانی خدمات مؤمنانه توسط تشکل های مردمی برای قشر آسیب پذیر از دیگر برنامه‌های یوم‌الله ٢٢ بهمن خواهد بود.

وی، فعالیت در فضای مجازی را یکی از دیگر برنامه شورای هماهنگی در ۲۲ بهمن دانست و خاطرنشان کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال با استفاده از فضای مجازی برنامه‌های خوبی برگزار شد، از این رو راهپیمایی مجازی ٢٢ بهمن ماه با تعیین یک شبکه اجتماعی صورت می گیرد.

حجت الاسلام رضایی افزود: شامگاه امشب سه‌شنبه ۲۱ بهمن ماه نیز در ١١ نقطه شیراز نورافشانی انجام خواهد شد و این برنامه در همه شهرستان های استان پیش‌بینی شده است، همچنین سردادن بانگ الله اکبر در شب ٢٢ بهمن رأس ساعت ٢١ اجرا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha