شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دهه فجر

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آزادشهر گفت: همان گونه که خداوند در قرآن به تدبر و تعقل تاکید می کند، ما باید بعد عقلانی این مسیر را به مردم نشان داده تا دچار تحریف نشویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام عبدالحمید یازرلو، در نشست گفتمان انقلاب اسلامی که با محوریت «مدبرانه و عاقلانه بودن دفاع مقدس» در بین طلاب و کارکنان مدرسه علمیه الزهراء(س) آزادشهر برگزار شد، بیان کرد: از همان ابتدایی که حضرت امام خمینی(رحمة الله علیه) دستور قیام داد تا هشت سال دفاع مقدس و قبول قطع نامه صلح که از آن به جام زهر تعبیر می شود، عقلانیت و مدبرانه بودن امر در آن مشهود است.

وی اضافه کرد: آن چیزی که در غالب ذهن مردم جای گرفته است، بعد معنوی دفاع مقدس است، در حالی که نیروهای مبارز در جبهه تنها با دعا و توسل به پیروزی نرسیدند بلکه در کنار آن، فکر و تلاش شبانه‌روزی فرماندهانی همچون شهید باقری، موجب عملیات های غرورآفرین شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آزادشهر،  به کلام رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) اشاره کرد و افزود: این انقلاب در هیچ جای جهان بدون نام امام خمینی(رحمة الله علیه) شناخته شده نیست و نام ایشان که لرزه بر اندام دشمنان می اندازد، بدون داشتن برنامه ای مدبرانه به نتیجه نمی رسید، از این رو، همان گونه که خداوند در قرآن به تدبر و تعقل تاکید می کند، ما باید بعد عقلانی این مسیر را به مردم نشان داده تا دچار تحریف نشویم.

حجت الاسلام یازرلو به بحث پیرامون تحریف پرداخت و گفت: دشمنان می دانند که اگر اندیشه‌های امام(رحمة الله علیه) را برای انقلاب تحریف کنند، در افکار مردم تزلزل ایجاد کرده که تبعات منفی بسیاری را به دنبال دارد، لذا بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) باید در هیئت‌های اندیشه‌ورز در این موضوعات ورود پیدا کرده و به دشمنان اجازه جولان در اذهان مردم را ندهیم.

وی با اشاره به کلام شهید سلیمانی درباره رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) «اگر تمام علما به یک سو حرکت کنند و مقام معظم رهبری به یک سو، من آن طرفی را انتخاب می کنم که امام خامنه‌ای به آن سمت حرکت کرده است»، خاطرنشان کرد: اطاعت از ولایت فقیه و تبعیت از ایشان، مسیر دستیابی به سعادت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آزادشهر، با بیان اینکه مسیر امن اهل بیت(علیهم السلام)، به سعادت منتهی می شود، شناخت و گام برداشتن در این مسیر و انتقال آن به مردم را از رسالت‌های طلاب دانست و تاکید کرد: امروزه با وجود بدعت‌گذاری دشمنان و ایجاد فرقه‌های نوظهور، طلاب باید مردم را آگاه کرده تا گمراه نشده و دل را که حرم امن الهی است، حفظ کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha