پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جنگ نرم

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: زمانی رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل در مقابل دشمن قرار می گرفتند، ولی اکنون این جبهه تغییر پیدا کرده و نبرد ما به جنگ نرم تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام وحید هدایتی، امروز در جلسه ای با جمعی از روحانیون طرح هجرت، مبلغین و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان بیجار عنوان کرد: در جهان مبحث تبلیغات تعیین کننده بسیاری از سیاست ها و برنامه هاست، از این رو باید نگاه ماه به مقوله تبلیغ به ویژه تبلیغ دینی بسیار تخصصی، ویژه و دلسوزانه باشد.

وی بیان کرد: شما که نقش مبلغین معنویات و دین را دارید، سربازان و پیش قراولان این جبهه هستید، لذا باید در این مقوله با همت، پشتکار، صبر و... همواره برای دیگران اسوه باشید.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: بی گمان شما مبلغین در مسیر فعالیت جهادی خود با برخی از کج خلقی های روبرو شده و می شود و باید بدانید که این امر همیشه در تاریخ بوده است و نباید شما را از وظیفه مقدسی که برعهده گرفته اید، دلسرد و یا خدایی ناکرده منصرف کند.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از روحانیون طرح هجرت و نیز مبلغین دینی، بیان کرد: زمانی رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل در مقابل دشمن قرار می گرفتند، ولی اکنون این جبهه تغییر پیدا کرده و نبرد ما به جنگ نرم تبدیل شده است.

در ادامه این جلسه روحانیون طرح هجرت و مبلغین نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha