شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مولانا تقی عباس رضوی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین تقی عباس رضوی گفت: نقش جوانان در شکل گیری و استقرار انقلاب اسلامی ایران اساسی بوده و حتی امروز نیز ایران به لطف این جوانان وارسته در حال پیشرفت و شکوفایی است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری  «حوزه» حجت‌الاسلام والمسلمین تقی عباس رضوی  مسؤول ارتباطات نمائندگی جامعة المصطفی هند، به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی ایران گفت: جوانان ما سرمایه ارزشمند، آینده درخشان و امیدهای ماست و پیشرفت آنها پیشرفت همه است.

وی تاکید کرد: ملتی که جوانانش از نادانی، بی کاری، بی اخلاقی، فحاشی و  تجمل گرایی  رنج می برند، هرگز نمی توانن به جلو حرکت کند به همین دلیل ما  تمام تلاش خود را برای مثبت اندیشی، تفکر انقلابی جوانان ملت تلاش کنیم و آنها را از همه جوانب اصلاح و از عواقب شوم کارهای زشت آگاه سازیم.

وی افزود: اگر امام خمینی (ره) با گروهی از جوانان اسلامگرا همراه نبودند و با توجه به احساس مسئولیت، قدرت خدادادی خود را نشان نمی داد، شاید پیروزی انقلاب اسلامی ممکن نبود و امروز ملت ایران به جای رشد روبه سقوط و به جای پیشرفت رو به زوال می بود. 

وی همچنین گفت: این واقعیت شناخته شده ای است که نقش جوانان در شکل گیری و استقرار انقلاب اسلامی اساسی بوده و حتی امروز نیز ایران به لطف این جوانان وارسته در حال پیشرفت و شکوفایی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha