پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امام جمعه سرپل ذهاب

حوزه/ امام جمعه سرپل ذهاب گفت: انقلاب اسلامی با راهبرد الهی امامین انقلاب، زمینه ساز ریشه کنی استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ از خاورمیانه شد.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » ضمن تبریک حلول ماه رجب المرجب، با اشاره به اینکه ایران اسلامی با تمام توان عزتمندانه، در مقابل نظام سلطه ایستاده است، اظهار داشت:  انقلاب اسلامی احیاء کننده تمدن اسلامی است.

امام جمعه سرپل ذهاب افزود: پس از سقوط بلوک شرق، آمریکا خود را تنها قدرت بلامنازعه جهان می دید، لکن قدرت اسلام که در قالب انقلاب اسلامی در دنیا جلوه کرد، خاری در چشم و استخوان در گلو برای کاخ سفید است.

حجت الاسلام فاطمی نسب بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به تمام آزادگان عالم جرأت بخشید، تا بتوانند در برابر استعمارگران و آمریکا جهانخوار بایستند و از حقوق از دست رفته خود دفاع کنند.

امام جمعه سرپل ذهاب اظهار کرد: تمامی انسان ها خصوصا ملل مسلمانان، مدیون قیام حضرت امام(ره) هستند که ابهت شیطانی آمریکا جنایتکار را در دل آنها فرو ریخت.

حجت الاسلام فاطمی نسب خاطر نشان کرد: کوتاه شدن سایه شوم شیطان بزرگ از سر ملل مستضعف و مسلمان، در گرو اتحاد مردم و فشار بر سران خائن و وابسته به آمریکا است.

وی در پایان گفت: رشادت شهید حاج قاسم سلیمانی در رأس جبهه مقاومت، نور امیدی بود که آزادگان جهان اسلام، بار دیگر با اعتماد به آموزه های مکتب اسلام، می شود دشمن را شکست داد و  زمینه ساز تمدن اسلامی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha