سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت

حوزه/ اتحادیه جهانی علمای مقاومت به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم بزرگداشتی را در شهر صیدای لبنان برگزار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، اتحادیه جهانی علمای مقاومت به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم بزرگداشتی را در شهر صیدای لبنان با حضور علی اصغری نماینده سفیر ایران در لبنان، شیخ عبد المجید عمار عضو شورای سیاسی حزب الله و شیخ احمد الزین و جمعی از علمای صیدا و مناطق دیگر برگزار کرد.

شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت طی سخنانی گفت: انقلاب اسلامی ایران مقابله با استکبار جهانی را در اولویت قرار داد و مسئله فلسطین را به  جایگاه اصلی آن که مسئله اساسی جهان اسلام است، بازگرداند و ایران همچنان در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

رئیس اتحادیه علمای مقاومت با بیان اینکه تلاش دشمن برای مشغول کردن نیرو های مقاومت به مسائل داخلی هرگز نتیجه بخش نخواهد بود، تأکید کرد: مقاومت در برابر اتهامات آشکار و باطل به دفاع از خود اکتفا نخواهد کرد.

وی افزود: از جمله این اتهامات موضوع تعطیلی تشکیل دولت یا مسئله ترور های مشکوک است که در لبنان جریان دارد و برای خدمت رسانی به دشمن می گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha