جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید علی فضل الله امام جمعه بیروت

حوزه/ حجت الاسلام سید علی فضل الله گفت: انقلاب اسلامی در تحول و پیشرفت ملت ایران در سطوح مختلف نقش داشته و آزادی و استقلال حقیقی را برای آنها به ارمغان آورده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت در بیانیه ای به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی در تحول و پیشرفت ملت ایران در سطوح مختلف نقش داشته و آزادی و استقلال حقیقی را برای آنها به ارمغان آورده است.

وی افزود: ما این مناسبت بزرگ را به ملت ایران و رهبر آن که در استمرار انقلاب و اهداف آن در مسیر امام خمینی حرکت می کند، تبریک می گوییم.

امام جمعه بیروت در ادامه با اشاره به اینکه این انقلاب به ملت های مستضعف و تحت ستم زندگی بخشید، گفت: این انقلاب تأکید کرد که می تواند تصمیم گیری مستقل داشته باشد و ثروت های خود را حفظ کرده و تسلیم هیمنه کشورهای مستکبر نشود.

حجت الاسلام فضل الله در پایان بیان داشت: انقلاب اسلامی خدمات زیادی به ملت ها داشته و همچنان برای پیروزی مسائل آنها و یاری آنها به ویژه ملت مظلوم فلسطین تلاش می کند و لبنان نیز در مقابله با دشمن صهیونیستی و خودکامگی آن از یاری ایران بهره مند بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha