جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ بازدید نماینده ولی فقیه در حج و زیارت از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا برته گفت: یکی از مسائل مهم برای رسانه حوزه تعلق آن به تمام اقشار و کل دستگاه های مرتبط با حوزه است؛ ما معتقدیم رسانه حوزه فقط رسانه مرکز مدیریت حوزه های علمیه نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا برته در حاشیه بازدید نماینده ولی فقیه از خبرگزاری حوزه، گفت: در حال حاضر منادیان حج ابراهیمی شما هستید و به طور ویژه در این روزهای شیوع کرونا بار مسئولیتتان در اعزام و مدیریت کاروان های حج دشوار تر شده است.

وی افزود: رسانه حوزه تلاش کرده است که رسالت خود را در قالب ها و فرم های مختلف ارائه دهد؛ قالب هایی اعم از مکتوب، فیلم، صوت، عکس، ویژه نامه و غیره از این قبیل قالب ها هستند.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: بزرگترین دغدغه ما ارائه مکتب حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه به سراسر دنیاست.

وی گفت: یکی از مسائل مهم برای رسانه حوزه، تعلق آن به تمام اقشار و کل دستگاه های مرتبط با حوزه است؛ ما معتقدیم رسانه حوزه فقط رسانه مرکز مدیریت حوزه های علمیه نیست.

حجت الاسلام والمسلمین برته افزود: مسئله دیگر حفظ حریت علما و روحانیون و طلاب است که به همین منظور به ارائه سخنان ایشان بدون روتوش می پردازیم.

وی اظهار کرد: در راستای انعکاس رسانه ای نظرات طلاب و روحانیون پویش هایی را با عناوین مختلف راه اندازی کرده و نظرات این عزیزان را به طور واضح منتشر نموده ایم.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه، گفت: این پویش ها می توانند در حوزه علمیه جریان ساز شوند و تاکنون نیز بازخورد های خوبی را به دنبال داشته اند.

وی افزود: ما در تلاش بوده ایم که نقش روحانیت و خدمات اجتماعی آنان را به تصویر بکشیم، امروز ارتباطات مکرری بین اساتید حوزوی و رسانه حوزه به وجود آمده و یادداشت های بسیاری همه روزه به دست ما می رسد.

حجت الاسلام والمسلمین برته تصریح کرد: قبلاً شخصیت بزرگان حوزه را ما حوزویان خودمان تفسیر نمی کردیم، اما در حال حاضر در دفتر نشریه افق حوزه به این مهم پرداخته شده است تا تحلیل و تفسیر اصیل حوزوی از چهره های عالی حوزه علمیه ارائه گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha