جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ بازدید نماینده ولی فقیه در حج و زیارت از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب گفت: این دومین دیداری است که بعد از ۵ یا ۶ سال از این مجموعه دارم؛ نسبت به دفعه قبل که بازدید داشتم به لطف خدا خیلی رشد کرده، فراگیر شده است و می رود تا مرزهای جدیدی را درنوردد.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب در حاشیه بازدید از خبرگزاری حوزه، و در گفت و گو با خبرنگار این خبرگزاری، گفت: در این رسانه از نظر زبان، مخاطب، جنسیت،  مذهب و هم از نظر محتوایی کارهای خیلی خوبی شده است و خداوند را شاکر هستیم بر توفیقاتی که دوستان در این زمینه داشته اند.

وی افزود: این دومین دیداری است که بعد از ۵ یا ۶ سال از این مجموعه دارم؛ نسبت به دفعه قبل که بازدید داشتم به لطف خدا خیلی رشد کرده، فراگیر شده است و می رود تا مرزهای جدیدی را درنوردد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت خاطرنشان کرد: کار رسانه کار خیلی حساسی بوده و حساسیتش در حوزه چندین برابر است.

رسانه حوزه ، نگاه فراجناحی خود را حفظ کند

وی با اشاره به اینکه کار رسانه یک کار فراجناحی است گفت: حوزه که از آغاز آزادگی و آزادمنشی را به طلبه یاد داده، باید این فراجناحی بودن را هم حفظ کند که به لطف خدا تاکنون حفظ کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین نواب اظهار کرد: کار رسانه، رصد است؛ یعنی یک رسانه می تواند قبل از اینکه یک مسئله اجتماعی رخ بدهد مطالعات مرتبط با آن را انجام دهد و برای بهینه شدن برنامه های مدیریت آن و مطلع نمودن مسئولین ذی ربط به جهت اتخاذ تدابیر مناسب زمینه سازی کند.

وی افزود: کار رسانه به نحوی ارتباط دلی با مخاطب است؛ من توفیق داشته ام طی سالیان متمادی در برخی از مدارس علمیه استان ها دوبار حضور پیدا کنم و با طلاب کشور گفت و گو داشته ام و در حال حاضر فکر می کنم اگر رسانه حوزه بخواهد توفیقات بیشتری داشته باشد باید هر طلبه ای احساس کند رسانه اش این رسانه است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اظهار کرد: کار رسانه حوزه، بسیار ارزشمند است و دوستان با هوشمندی تمام کار را دنبال نموده اند.

وی در پایان، ضمن آرزوی موفقیت برای دست اندرکاران خبرگزاری حوزه گفت: امیدواریم خداوند دست اندرکاران و خبرنگاران رسانه حوزه را یاری کند تا بتوانند در این کار موفقی که داشته اند به توفیقات بیشتری دست یابند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha