جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تبلیغات اسلامی

حوزه/مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی از برگزاری «طرح ملی نهضت پیشرفت زنان» به منظور اثرگذاری و توانمند سازی بانوان در جامعه خبر داد.

تاج‌گل ایل‌دشتی، مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یاسوج اظهار کرد: تبلیغات اسلامی استان «طرح ملی نهضت پیشرفت زنان» را با رویداد شیوه‌های اثر گذاری در محیط پیرامون را برگزار می‌کند.

ایل‌دشتی گفت: برای اینکه محیطی آرامش بخش و دوست داشتنی داشته باشیم، نیاز است باور کنیم که می توانیم خیلی از مسائل را خودمان با کمک اطرافیانمان، به بهترین وجه حل کنیم حتی با یک کار و ایده کوچک.

وی بیان کرد: برای آنکه خانواده، محیط کار، محیط آموزشی و محله بهتری داشته باشیم، باید فکر کرد و برای بهتر شدن آن ایده داد؛ لذا سازمان تبلیغات اسلامی از بانوان فعال در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، پژوهشی، تبلیغی، آموزشی و تربیتی دعوت می‌کند تا با ثبت نام در سامانه www.PISHRAFTYARAN.IR در طرح ملی نهضت پیشرفت زنان مشارکت کنند. ایده ها و تجربه های خود را تا ۸ اسفند ماه ۹۹ تکمیل و ثبت نمایند.

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: اهم محورهای رویداد در طرح ملی نهضت پیشرفت زنان عبارت است از:

 به عنوان عضوی از فامیل چگونه می‌توانیم ازدواج های آسان و فامیلی را در خاندان رواج دهیم؟

چه کنیم که همبستگی عاطفی در خاندانمان افزایش یابد؟ به نظر شما چگونه میتوان خاندانی فاقد بیکار داشت؟ چگونه محیط کاری مان را بدون غیبت و اتهام زدن به همکارانمان رقم بزنیم؟

چه کنیم که تعهد کاری در خود و همکاران افزایش یابد؟ - چگونه هم کلاسی هایمان را همراه با خودمان به لحاظ علمی رشد دهیم؟ چگونه می توان بعد تربیت مدارس مجازی را رشد داد؟

چگونه می توان معضل هویت یابی(شناخت ظرفیت های خود و توانایی اثرگذاری در محیط پیرامون) را در محیط های آموزشی حل نمود؟

چگونه مشکلات محله مان را بدون اتکاء به نهادهای حکومتی حل کنیم؟

راهکارهای ایجاد محله ای امن بدون وابستگی به  نهاد های امنیتی و حکومتی چیست؟

چگونه محله ای پویا و زیبا داشته باشیم؟

ایل دشتی در پایان گفت: «نهضت پیشرفت زنان» به دنبال ایجاد یک شبکه ملی است تا بتواند بانوان را در هر زمان و مکانی که هستند، فعال کند و این فعالان با برقراری ارتباط با این شبکه ملی بتوانند بیشترین اثرگذاری را داشته باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha