پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست فعالان طلاب جهادی کرمانشاه با مسئول دبیرخانه هماهنگی گروه های جهادی حوزه های علمیه

حوزه/ مسئول دبیرخانه هماهنگی گروه های جهادی حوزه های علمیه گفت: با سفر به استانهای مختلف از جمله کرمانشاه، بدنبال شبکه سازی و مرتبط نمودن فعالان جهادی، با یکدیگر هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام ابوالفضل علیخانی، امروز در نشستی با طلاب و روحانیون جهادی حوزه علمیه استان، اظهار داشت: با سفر به استانهای مختلف از جمله کرمانشاه، بدنبال شبکه سازی و مرتبط نمودن فعالان جهادی، با یکدیگر هستیم.

مسئول دبیرخانه هماهنگی گروه های جهادی حوزه های علمیه افزود: فلسفه تشکیل دبیرخانه آنهم حسب الامر آیت الله اعرافی، جهت ساماندهی و راه اندازی مجامع استانی، با محوریت گروه های جهادی در مدارس علمیه هر استان می باشد.

حجت الاسلام علیخانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیتهای گروه جهادی امام موسی صدر در ظرف ۸ سال در خارج از کشور عنوان کرد: ۱۵۰۰ نفر از جوانان کشورهای مختلف را در قالب اردوهای آموزشی و تولید محتوی، آنها را با گروه های جهادی آشنا کردیم.

مسئول دبیرخانه هماهنگی گروه های جهادی حوزه های علمیه بیان کرد: گروه جهادی امام موسی صدر را از ۵۰ ملیت آموزش دادیم، توی ۱۰ کشور این الگوی گروه های جهادی در آفریقا و آسیا جای خود را باز کرد.

حجت الاسلام علیخانی با اشاره به آیه «...فَمَنِ اعْتَدَی عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَی عَلَیْکُمْ...»، دلیلی است که کارهای جهادی، نمونه خارجی هم دارد، اظهار داشت: جماعت اسلامی، از ابزار خدمت و محبت برای پیشبرد اهداف خویش کمک می گیرند.

مسئول دبیرخانه هماهنگی گروه های جهادی حوزه های علمیه اظهار داشت: «یو اس اید» سازمانی است که رکن سوم وزارت امور خارجه آمریکا محسوب می شود، آمریکایی ها برای سیطره بر عالم با یکسری از کشورها با زبان زور مثل افغانستان، عراق و سوریه و با دیگر کشورها همچون ایران، با زبان دیپلماسی و برجام وارد عمل شدند، و جاهای دیگر با ابزار کارهای عام المنفعه حضور دارند.

حجت الاسلام علیخانی خاطر نشان کرد: گروههای جهادی نباید از کار یدی غفلت کنند و از خدمت به محرومین و نیازمندان در مناطق دور دست برای رفع مشکلات جزیی عمرانی دوری کنند.

وی در پایان گفت: باید برای مدارس علمیه هویت سازی نمود و یکی از عزیزان جهادی را مسئول قرار بگیرد و با سر سامان دادن گروههای جهادی می شود از این فرصت استفاده بهتری برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فرامرزی IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 0
    اگر یک بنری مرتبط با نشست گروههای جهادی با نماینده آیت الله اعرافی چاپ می کردید چقدر هزینه داشت؟
  • ح . فشی IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    0 0
    تا مدیران مدارس روحیه جهادی نداشته باشند بی مایه فتیره!