یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مطلبی

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، سیدعلی میرمطلبی مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور با نماینده ولی فقیه در هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه هرمزگان در این دیدار ضمن آرزو سفر پر خیر و برکت به حاضران جمع گفت: ایجاد خوابگاه متاهلی برای طلاب متاهل دغدغه جدی است.

وی افزود: شروع ساخت ۲۵ واحد مسکن برای طلاب متاهل در استان رقم خورده است که بزودی بهره برداری خواهد شد.

امام جمعه بندرعباس گفت: ایجاد واحد های مسکونی در کنار مردم در محلات استان برای اسکان روحانیون یک ضرورت است.

حجت الاسلام و المسلمین میرمطلبی نیز در این جلسه ضمن ابلاغ سلام آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور خدمت نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: مدارس علمیه هرمزگان نسبت به بعضی از استان ها از درصد قابل توجهی طلاب بومی برخوردار است.

وی افزود: حل مشکلات معیشتی و مسکن اساتید و مبلغان و سایر طلاب نیازمند به همدلی و همت بیشتر بزرگان و مسئولین مراکز حوزوی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرمطلبی با اشاره به وجود زمین معطل برای ساخت استادسرا و مسکن برای روحانیون متاهل در استان خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت علمای منطقه و خیرین نیز در ساخت و سازها بهره مند شد.

لازم به ذکر است در این سفر دو روزه مسئول مرکز امور طلاب و دو نفر از مدیران آن مرکز به مدارس علمیه سراسر استان سرکشی و با مسئولان مختلف استانی نظیر هلال احمر، نظام وظیفه، ورزش و جوانان، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دیدار و گفتگو کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha