جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان خواستار آزادی تمامی زندانیان انقلابی به ویژه شیخ علی سلمان رئیس جمعیت وفاق اسلامی بحرین و بازگشت تمامی تبعید شدگان شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه ای سالگرد شهادت فرماندهان شهید سید عباس موسوی، شیخ راغب حرب و حاج عماد مغنیه را تبریک گفت و اشاره کرد: جهاد این شهدا موجب آزادی لبنان از لوث اشغالگران صهیونیستی شد.

علمای لبنان مقاومت را تنها راه آزاد سازی باقی مانده اراضی اشغال شده در "تلال کفرشوبا" و "مزارع شبعا" و حمایت لبنان در برابر طمع ورزی های صهیونیست ها دانستند و بر معادله سه گانه "ارتش، ملت و مقاومت" تأکید کردند.

تجمع علمای مسلمان لبنان در بخش دیگر بیانیه خود دهمین سالگرد انقلاب بحرین را به ملت این کشور تبریک گفت و خواستار آزادی تمامی زندانیان انقلابی به ویژه شیخ علی سلمان رئیس جمعیت وفاق اسلامی بحرین و بازگشت تمامی تبعید شدگان به کشورشان شد.

تجمع علما بر انجام گفتگوی سیاسی که به تدوین قانون اساسی امروزی منجر شود و تمامی ملت بحرین با این قانون موافق باشند و بیانگر آرمان های آن ها باشد و خواسته هایشان را تحقق بخشد، تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha