جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سعید اوحدی

حوزه/ معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستور رسیدگی فوری و رفع مشکلات خانواده‌های ایثارگران عزیز آسیب‌دیده در مناطق زلزله‌زده را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، سعید اوحدی، در نامه‌ای به سید منصور موسوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرده است: مقتضی است سریعاً نسبت به رفع مشکلات خانواده‌های عزیز آسیب‌دیده در مناطق زلزله‌زده اقدام فرمایید.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نامه جداگانه‌ای خطاب به ملک محمد نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: با توجه به شرایط سخت و وضعیت آب و هوای منطقه، هر گونه کمک و مساعدت مورد نیاز هم با هماهنگی مدیر محترم استان بدون تأخیر عملیاتی و در اختیار استان قرار گیرد.

معاون رئیس جمهور در ادامه آورده است: مدیریت بنیاد استان کهگیلویه و بویر احمد در مناطق آسیب دیده حضور داشته و از نزدیک وضعیت خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان آسیب‌دیده را بررسی و نسبت به رفع مشکلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام شود.

سعید اوحدی همچنین همه معاونت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران را موظف به همکاری کامل برای رفع سریع مشکلات ایثارگران آسیب‌دیده اعلام کرد.

گفتنی است، با تمهیدات پیش بینی شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد حوادثی مانند زلزله، منازل ایثارگران تحت پوشش بیمه حوادث قرار دارد و بخشی از خسارات وارده توسط شرکت بیمه‌گر جبران خواهد شد.

بر اساس برآوردهای اولیه توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویر احمد منازل حدود ۴۰۰ خانواده معظم شهید و ایثارگر در زلزله اخیر این استان خسارت دیده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha