سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ آیین تکریم و معارفه امام جمعه اندیمشک

حوزه/ جمعی از طلاب و فضلای انقلابی اندیمشک انتصاب حجت الاسلام سیدکمال موسوی را به عنوان امام جمعه جدید این شهر تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خوزستان، جمعی از طلاب و فضلای انقلابی اندیمشک انتصاب حجت الاسلام سیدکمال موسوی را به عنوان امام جمعه جدید این شهر تبریک گفتند و آمادگی خود را برای همکاری با قرارگاه فرهنگی نماز جمعه اعلام کردند.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

مقام معظم رهبری حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه‏ ای (مدظله العالی) درباره‏ جایگاه نماز جمعه فرمودند: «نماز جمعه یک قرارگاه است؛ قرارگاه ایمان، قرارگاه تقوا، قرارگاه بصیرت، قرارگاه اخلاق. ما درحال جنگیم، منتها جنگ نظامی نیست؛ جنگ معنوی است، جنگ اعتقادی و ایمانی است، جنگ سیاسی است. قرارگاه‌های میدان جنگ هرکدام فرماندهی دارند؛ فرمانده قرارگاه امامت جمعه، شخص امام جمعه است.»

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای سیدکمال موسوی(دامت توفیقاته)          «سلام علیکم»

انتصاب شایسته حضرت‏عالی را به منصب خطیر امامت جمعه شهرستان اندیمشک، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‏کنیم.

حضرت‏عالی که الحمدلله شخصیتی انقلابی، مزین به سیادت، موصوف به فضل و اخلاق، و مسبوق به سابقه‏ی موفق در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی هستید، امیدواریم به فضل الهی که در این منصب خطیر، با توکل به قادر متعال و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‏السلام؛ در تبیین حقایق فرهنگی و سیاسی، تقویت ایمان و اعتقاد دینی، اعتلای فرهنگ اسلامی، تحقق گام دوم انقلاب،  افزایش بصیرت سیاسی، جذب و تقویت جریان اصیل انقلابی، ایجاد و حفظ وحدت در شهرستان یک هزار شهید اندیمشک، موفق باشید و از درگاه خداوند متعال، توفیقات روز افزون جنابعالی را در اجرای اوامر و منویات امامین انقلاب مسألت می‌کنیم.

در پایان اعلام می داریم تشکل انقلابی «اندیشه توحیدی»، تشکلی رسمی از حوزه علمیه قم با مجوز فعالیت در سراسر کشور است؛ ولی اعضای آن «طلاب و فضلای انقلابی شهرستان اندیمشک» و از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم؛ اساتید حوزه و دانشگاه؛ محققان و نویسندگان؛ خطیبان و مبلغان؛ ائمه جمعه ثابت و موقتِ اسبق شهرستان و بخش الوار اندیمشک؛ نمایندگان فعلی و قبلی طلاب و فضلای شهرستان اندیمشک در حوزه علمیه قم هستند؛ به همین دلیل فعالیت خود را از این شهرستان آغاز کرده و ضمن اعلام حمایت قاطع، آمادگی خود را جهت همکاری با قرارگاه مستقل فرهنگی نماز جمعه اعلام می‏کنیم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha