پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسجد شیکاگو، کت و پوشاک گرم رایگان هدیه می‌دهد

حوزه/ مسلمانان در مرکز اسلامی مریم، مسجدی واقع در شهر شیکاگو در آمریکا اعلام کردند که هفته آینده، رویداد «توزیع کت رایگان میان نیازمندان» را برگزار خواهند کرد که یکی از چند فعالیت خیریه این نهاد است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam،  گروه مسلمان شیکاگو در ایالت ایلینوی در آمریکا، به منظور کمک‌رسانی به بی‌خانمان‌ها و کسانی که زمستان سختی در پیش دارند، هفته آینده رویداد اهدای کت رایگان برگزار می‌کند.

این رویداد برای ۲۷ فوریه برنامه‌ریزی شده و در آن اعضای جامعه اسلامی کت و پوشاک گرم، غذا و ماسک رایگان در مسجد مریم در شهر شیکاگو اهدا می‌کنند. این رویداد به عنوان بخشی از همایش و جشن سالانه گروه برگزار خواهد شد.

یوجین خان ، تسهیل کننده انبار غذای محمد در این مسجد به خبرنگاران گفت: امسال، در ۲۰۲۱ ، ما مبلمان کاملی برای آپارتمان سه خانواده به صورت رایگان تهیه کردهایم.

وی افزود: ما همچنین در رویداد «اهدای کت» در سال گذشته ۵۰۰ لباس کاملاً جدید به پناهگاه‌های زنان، خانواده‌های بی‌خانمان ، دانش آموزان مدرسه دولتی شیکاگو و سایر نیازمندان ارائه کردیم.

مسلمانان همچنین خاطرنشان کردند که این پوشاک و نیازهای اولیه به تمامی اعضای جامعه، اعم از مسلمان و غیرمسلمان اهدا خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha