دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام انصاری

حوزه / ۴۰۰ بسته معیشتی توسط کارکنان مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز بین نیازمندان توزیع شد

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از کرج، حجت الاسلام مسعود انصاری، در رزمایش مواسات مومنانه مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز  گفت: دستگیری از نیازمندان در سیره ائمه معصومین علیهم السلام بوده و کمک مؤمنانه نماد جامعه مهدوی است.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی جامعه ما و جهان که ماه‌هاست با امتحان و ابتلای بزرگ بیماری کرونا مواجه است، توسعه و گسترش محبّت و مودّت و برابری و برادری  گوهر است.

مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز بیان کرد: کمک به محرومان و نیازمندان یک وظیفه همگانی و همیشگی است، مختص به زمان فعلی نیست و در همیشه دوران انسان هایی هستند که وضعیت مالی بدی دارند و وظیفه ماست که به آنها کمک کنیم.

وی ادامه داد: بسیاری از این افراد آبرودار هستند و به هیچ عنوان دست جلوی کسی دراز نمی‌کنند، به همین دلیل افرادی که وضع مالی خوبی دارند باید به فکر دیگران باشند.

انصاری ادامه داد: فرهنگ مواسات در دین اسلام نشان‌دهنده آن است که در دین اسلام نوع ارتباط انسان‌ها با یکدیگر و افزایش همدلی و اخوت ایمانی جزو شروط و الزام‌های دینداری به شمار می‌رود و یکی از علائم برادری ایمانی بکارگیری مواسات در زندگی فردی و اجتماعی است.

وی اظهار کرد:  انسان توانمند به لحاظ مالی، زمانی مؤمن حقیقی است که از مال خود به دیگران بخصوص نیازمندان بخشش کند.

انتهای پیام /

اجرای رزمایش مواسات در مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha