شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ دیدار ائمه جمعه استان همدان با آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که ساخت سلاح‌های مدرن داخلی دشمن را عصبانی کرده است گفتند: امروز همچون هشت سال دفاع مقدس مردم در میدان هستند و دشمنان هنوز قدرت ما را درک نکردند و هنوز کینه ما را در دل دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  حضرت آیت‌الله نوری همدانی  امروز در دیدار با سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح که  در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، با اشاره به تفاوت نیروی مسلح ما با دیگر کشورها، گفتند:  اینکه نیروهای مسلح ما از دو ویژگی مادیت و معنویت برخوردار هستند، اما نیروهای مسلح سایر کشورها فقط مادیت دارند.

این مرجع تقلید افزودند: نیروهای مسلح برخی کشورها سلاح‌های مدرن را عامل پیشرفت خود می‌دانند؛ اما نیروهای مسلح ما علاوه بر برخورداری از سلاح‌های مدرن، از اخلاص، توکل به خدا، اعتماد به نفس نیز برخوردار هستند؛ یعنی وجود معنویت در بین نیروهای مسلح آن‌ها را با سایر نیروهای مسلح کشورها خاص کرده است.

ایشان با بیان اینکه سلاح‌های مدرن ساخت داخل دشمن را به غضب آورده است، و آن چیزی که دشمن ما را به ذلت کشانده، ترس از مرگ است،‌بیان داشتند: در دین اسلام خداوند شهادت را قرار داده است و امروز ما عاشقانه به‌دنبال شهادت هستیم.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اینکه حضرت امیر المومنین (ع) در نهج البلاغه آورده‌اند که ستون دین اجتماع مسلمانان است، گفتند: امام خمینی (ره) فرمودند، نتیجه به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی حضور مردم و گود نشینان در میدان است.

ایشان با بیان این که امروز همچون هشت سال دفاع مقدس مردم در میدان هستند و دشمنان هنوز قدرت ما را درک نکردند و هنوز کینه ما را در دل دارند،تاکید کردند: مسئولان باید قدر مردم را بدانند و در شرایط امروز به مشکلات آنان رسیدگی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha