سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
محمدعلی شجاعی

حوزه/ استاندار خراسان شمالی گفت: اگر توانستیم استان را از ناامنی و ناگواری مصون بداریم به دلیل انسجام و هم‌افزایی بین تمام اجزای حاکمیت بوده است و روحانیت استان نیز با فهم مشترک از آنچه مقام معظم رهبری می‌فرماید در تصمیم‌گیری و اجرا کنار ما هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی، امروز در نشست روحانیان و علمای خراسان شمالی با حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام‌جمعه موقت تهران و دبیر کل بنیاد بین‌المللی غدیر و رئیس ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر کشور، از همراهی و همگامی روحانیت در طرح‌های توسعه‌ای استان قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: بر این اساس تکلیف کار در استان مشخص است و تصمیم‌گیری آسان و روان و با یکدیگر است.

شجاعی افزود: اگر توانستیم استان را از ناامنی و ناگواری مصون بداریم به دلیل انسجام و هم‌افزایی بین تمام اجزای حاکمیت بوده است و روحانیت استان با فهم مشترک از آنچه مقام معظم رهبری می‌فرماید در تصمیم‌گیری و اجرا کنار ما هستند.

استاندار خراسان شمالی گفت: وحدت کلید پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و در ادامه تحریم و تهدیدهای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این الگوی عملی با هم بودن و انسجام در استان خراسان شمالی نیز برقرار است.

وی خاطرنشان کرد: تکلیف کار کردن در استان مشخص و الگوی انسجام و هم‌افزایی به‌صورت عملی در خراسان شمالی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha