یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تجلیل ار طلاب جهادی/قروه درگزین

حوزه/معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه قروه درگزین گفت: طلاب جهادی چشم داشتی دلسوزانه و مخلصانه وارد میدان می شوند و به مردم خدمت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، مژگان فضل اللهی از برگزاری مراسم تجلیل از طلاب جهادی خواهر شهرستان قروه درگزین با حضور امام جمعه و سایر مسئولان این شهرستان  خبر داد و گفت: طلاب مدرسه علمیه فاطمیه قروه درگزین در ایام شیوع بیماری منحوس به صورت جهادی فعالیت داشتند.

 وی ادامه داد: کرونا یک آزمون همگانی برای تقویت همدلی اجتماعی، بسیج امکانات و ساماندهی ارائه خدمات و هماهنگی میان دستگاه های مختلف اعم از دولتی وغیر دولتی است که حوزه های علمیه و بسیج در این آزمون خوش درخشیدند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطممیه قروه درگزین با تصریح اینکه طلاب در سال های پس انقلاب در عرصه های مختلف کارنامه ی درخشانی از خود باقی گذاشته اند، گفت: همواره این نیروی مردمی و برخاسته از بطن مردم یاری گر جامعه در سختی ها و مشکلات بوده و اگر بخواهیم مشکلات را با وجود تحریم ها و کارشکنی دشمنان داخلی و خارجی مرتفع کنیم، راهی جزء زنده نگه داشتن روحیه و تفکر جهادی نداریم.

وی افزود: تلاش طلاب در عرصه ی سلامت، افتخار نظام است، زیرا این عزیزان جان برکف بدون هیچ انتظار و چشم داشتی دلسوزانه و مخلصانه وارد میدان می شوند و به مردم خدمت می کنند و قطعا این جهادگران سرمشق و الگویی برای همه ی مردم خواهند بود.

 فضل اللهی خاطرنشان کرد: شیوع ویروس منحوس کرونا بار دیگر اثرات و برکات تفکر جهادی را نمایان کرد و طلاب به عنوان سربازان ولایت نشان دادند، راه برون رفت از موانع تنها با این تفکر امکان پذیر است و قدردانی از این جهادگران را وظیفه ی همگانی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha