جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی

حوزه/ طی آیینی با حضور مسئولان استانی، حجت الاسلام پیمان علی‌نژاد به عنوان تولیت جدید آستان مقدس علی بن مهزیار اهوازی معرفی و منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین معارفه حجت الاسلام پیمان علی نژاد، به عنوان تولیت جدید آستان مقدس علی بن مهزیار اهوازی، با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده، متولی حوزه علمیه امام هادی(ع) اهواز، حجت الاسلام خاکباز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان، حجت الاسلام احمد علیپور، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اهواز و جمعی از بزرگان عشایر و طوایف استان در آستان علی بن مهزیار اهوازی برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین حسن زاده، در این آیین با اشاره به اینکه علی بن مهزیار اهوازی در گسترش علم و فرهنگ نقش استثنایی داشته و از افتخارات بزرگ مردم استان و اهواز است، اظهارداشت: تاریخ اهواز با معرفت به اهل بیت گره خورده است، عده‌ای گمان می پندارند که می توانند با استفاده از نقشه های شوم خود در معرفت و محبت مردم خوزستان به اهل بیت خلل ایجاد کنند.

متولی حوزه علمیه امام هادی(ع) اهواز با اشاره به آغاز فعالیت تولیت جدید در سالروز ولادت امام جواد(ع) عنوان داشت: از ریاست اداره اوقاف استان برای انتخاب حجت الاسلام علی نژاد کمال تشکر را دارم، امیدواریم در تولیت جدید آستان شاهد تحول و ارتقای بسیار بالا در خدمت رسانی معنوی و فرهنگی به مردم باشیم.

لازم به ذکر است، در پیامی از سوی معاونت فرهنگی اوقاف کشور، حجت الاسلام پیمان علی نژاد به عنوان تولیت آستان علی بن مهزیار اهوازی و حجت الاسلام اصغر غیبی به عنوان عضو هیأت امنای آستان منصوب شدند.

حجت‌الاسلام پیمان علی‌نژاد متولی آستان علی بن مهزیار اهوازی شد

حجت‌الاسلام پیمان علی‌نژاد متولی آستان علی بن مهزیار اهوازی شد

حجت‌الاسلام پیمان علی‌نژاد متولی آستان علی بن مهزیار اهوازی شد

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha