جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید جبار المعموری رئیس اتحادیه علمای مسلمان در دیالی

حوزه/ حجت الاسلام سید جبار المعموری تأکید کرد: سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد)، کنترل و اداره اردوگاه های داعش در سوریه را بر عهده دارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید جبار المعموری رئیس اتحادیه علمای مسلمان در استان دیالی عراق تأکید کرد: سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد)، کنترل و اداره اردوگاه های داعش در سوریه را بر عهده دارد.

المعموری گفت: اداره اردوگاه های داعش از "سی آی ای" آمریکا به موساد اسرائیل منتقل شده و این سازمان از چند ماه پیش مدیریت را بر عهده دارد.

واشنگتن حامی بزرگ این گروه افراطی است

وی اشاره کرد: اینکه جنگنده های آمریکایی از هرگونه تلاش برای بمباران این اردوگاه ها جلوگیری کرده و امنیت کامل آن را تأمین می کنند، دلیلی است بر اینکه واشنگتن حامی بزرگ این گروه افراطی است که امنیت و استقرار جهان را تهدید می کند.

ایجاد گروه های افراطی یک برنامه آمریکایی است

رئیس اتحادیه علمای مسلمان در استان دیالی عراق بیان داشت: ایجاد گروه های افراطی یک برنامه آمریکایی است که از دهه های گذشته آغاز شده و بذر القاعده تا داعش را "سی ای ای" افشانده است و اعترافات رهبران آمریکا دلیلی بر این مسئله است.

المعموری تأکید کرد: امنیت عراق با تقویت مرز های سوریه حاصل می شود؛ چرا که برنامه هایی برای بر هم زدن استقرار کشور در جریان است. حملات انتحاری میدان الطیران در بغداد و حوادث منطقه الطارمیه، دیالی و صلاح الدین در ماه های اخیر، نشانه هایی است مبنی بر اینکه نفوذ تروریست ها از سوریه بیشتر شده است.

شایان ذکر است که تعدادی از مناطق عراق در برهه اخیر شاهد افزایش شدّت حملات، از جمله حملات انتحاری بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha