جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ مراسم تودیع و معارفه مدیر جامعه الزهرا(س)

حوزه/ رئیس هیئت امنای جامعة الزهرا گفت: اصلا قرار نیست موسسه جامعة الزهرا(س) با جایی ادغام شود. برند ارزشمند جامعة الزهرا(س) همچنان باقی می ماند و فقط براساس شورای سیاست گذاری خودش اداره خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی امروز در مراسم تودیع  و معرفی سرپرست جامعه الزهرا(س)، اظهار داشت: خدمات و تلاش های چهار سال مدیریت حجت الاسلام والمسلمین مدنی بسیار ارزشمند بوده و نمی شود در زمان اندک همه آن را تبیین کرد.


وی بیان داشت: معمولا جامعیت داشتن در افراد کمتر دیده می شود مثلا کسانی که نگاه راهبردی دارند و آینده را می‌بینند کمتر به وضع فعلی توجه می‌کنند، ولی حجت الاسلام مدنی هردو را داشت و رفع نواقص می کرد.


وی بیان داشت: همچنین حجت الاسلام والمسلمین مدنی توجه توام به آموزش و پژوهش، فرهنگ و امر تبلیغ و  نگاه همزمان به مسائل داخلی و بین المللی داشت و توجه به ارتقای جامعه الزهرا و رشد علمی در جهات مختلف را اهمیت می داد و سه همایش بین المللی در لبنان و هند برگزار کرد.


رئیس هیئت امنای جامعه الزهرا عنوان کرد: کسانی که در مدیریت موفق‌اند کمتر به اخلاق اهمیت می‌دهند، اما وی هر دو را داشت و برخورد حسنه با کارکنان و دیگران داشت و این نشان از تربیت روح و اخلاقیات است.


وی افزود: درست است که همه آمال و آرزوها حاصل نمی شود و نگرانی حجت الاسلام والمسلمین مدنی از کارهای عقب مانده نشان از دلسوزی شان است.


رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه ادامه داد: همین که مدیریت پنج سال آینده را نپذیرفت، رفتار کریمانه وی را نشان می‌دهد زیرا گفته بود که نمی‌تواند حضور داشته باشد تا بعدا به دلیل عدم حضورش شرمنده نشود.


وی بیان کرد: بسیار اصرار داشتیم که هنوز در منصب مدیریت باشد اما ناچار به قبول تصمیمشان شدیم.


وی ابراز داشت: نظر مقام معظم رهبری این است که دیگران باید از جامعه الزهرا(س) الگو بگیرند. اصلا قرار نیست موسسه جامعه الزهرا(س) با جایی ادغام شود. برند ارزشمند جامعه الزهرا(س) همچنان باقی می ماند و فقط براساس شورای سیاست گذاری خودش اداره خواهد شد.

313/61پ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha