چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
یوسفی

حوزه / مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه منطقه کاشان با بیان اینکه ویروس کرونا قدرت پوشالی امریکا و غرب را به هم ریخت، افزود: استکبار جهانی که ادعای برخورداری از مجهزترین امکانات بهداشتی و درمانی جهان را داشت امروز به علت ناتوانی درمقابله با کرونا در صدر مبتلایان وفون شدگان جهان قرار دارد.

حجت الاسلام میثم یوسفی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با تبریک ماه رجب اظهار داشت: گرچه ویروس کرونا مانع برگزاری جشن اعیاد رجب ، شعبانیه و دید و بازدیدهای مردم کشورمان در سال جدید شده است ولی تهدیدها و فرصت های خوبی را برای مسئولان  و مردم بوجود آورده است .

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه منطقه کاشان، به هم ریختن آرامش فکری ، روحی  و روانی مردم دنیا را مهمترین تهدیدهای ویروس کرونا دانست و یادآور شد: کرونا باعث شد ابر قدرتهایی که داعیه سردمداری جهان را داشتند در مبارزه با این ویروس منحوس شکست بخورند.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا قدرت پوشالی آمریکا و غرب را به هم ریخت، افزود: استکبار جهانی که  ادعای برخورداری از مجهزترین امکانات بهداشتی  و درمانی جهان را داشت امروز به علت ناتوانی در مقابله با  کرونا در صدر مبتلایان  و فوت شدگان جهان قرار دارد.

حجت الاسلام  یوسفی، با بیان اینکه با ورود خیرین و مردم تهدید ویروس کرونا در کشورمان به فرصت  های خوب و ارشمندی تبدیل شد، افزود: گرچه به خاطرویرس کرونا عزیزانی را از دست دادیم و خانواده هایی داغدار شدند ولی کمک مردم ، خیرین، نیروهای جهادی، بسیجیان، روحانیون، طلاب مدارس علمیه  در کنار پزشکان و کادر درمانی مبارزه با این ویروس خوب مدیریت شد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه منطقه کاشان، به نقش بی بدیل مقام معظم رهبری به تشویق مردم در مشارکت عمومی  اشاره کرد و خاطرنشان کرد: حمایتها و پشتیبانی مقام معظم رهبری از ستاد ملی کرونا ، کمک رسانی به مردم، رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی  در مبارزه با ویروس کرونا بسیار اثرگذار بود.

وی همچنین به نقش مردم و خیرین  در رزمایش کمک مومنامه  اشاره کرد و ابراز داشت : خیرین  و مردم  کشورمان طی یک سال گذشته با شرکت چندین باره در رزمایش کمک مومنانه با توزیع بسته‌های بهداشتی ، معیشتی ، غذایی و کمک  به آسیب دیدگان  خوش درخشیدند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه منطقه کاشان در پایان به نقش ارزنده مقام معظم رهبری در حمایت از سیاست‌های وزارت بهداشت در مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت : امیدواریم به برکت ایام با برکت ماه رجب و شعبان  شاهد ریشه کنی ویروس منحوس کرونا در سراسر جهان باشیم .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha