دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سلیمانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان، واقعه غدیر را از مهمترین افتخارات جهان اسلام دانست و تصریح کرد: حضرت علی(ع) فخر عالم اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، شب گذشته در جشن میلاد حضرت علی(ع) در مسجدامیرالمومنین علیه السلام کاشان حضرت علی را فاتح خیبر دانست و گفت: حضرت با فتح قعله خیبر توانست اسلام آن روز را نجات بدهد و عزت اسلام را در برابر یهودیان حفظ کند.

وی، واقعه غدیر را از مهمترین افتخارات جهان اسلام دانست، افزود: زیاد شدن نسل پیامبراکرم (ص) از طریق حضرت زهرا(س) به همسری امیرالمومنین(ع) از افتخارات حضرت علی(ع) است.

نماینده ولی فقیه در کاشان، امیرالمومنین(ع) غیر از برادری با پیامبراکرم(ص)، فداکاری برای اسلام و وقف شدن برای شخص رسول الله(ص)، همسری دختر پیامبر(ص) را پیدا کرد که نسل پیامبر(ص) در دنیا گسترش یابد.

وی در پایان حضرت علی(ع) را افتخار عالم اسلام دانست و با بیان اینکه به پیامبراکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) افتخار می کنیم، گفت: اگر رهبری دیروز انقلاب اسلامی ایران امام راحل بود و به آن افتخار می کنیم، امروز هم رهبری معظم انقلاب است به خاطر این است که از دودمان، نسل و شجره طیبه پیامبر اکرم(ص) و حضرت علی(ع) هستند و به آنها افتخار می کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha