جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج: حضرت علی (ع) به عنوان یک اسوه بی بدیل در مهربانی، اخلاق و عدالت شناخته می شود، لذا باید از بزرگان دین پیروی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج، گفت: در جلسه اخیر نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، رهبر معظم انقلاب از مسئولان خواستند که مسئله اقتصاد و معیشت مردم را در اولویت قرار دهند، بنابراین از دولتمردان می خواهیم که اجازه ندهند مشکلات اقتصادی بیش از این روی اقشار جامعه فشار وارد کند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع) بیان کرد: حضرت علی (ع) به عنوان یک اسوه بی بدیل در مهربانی و اخلاق و عدالت شناخته می شود، لذا باید از بزرگان دین پیروی کنیم.

امام جمعه سنندج بیان کرد: زندگی حضرت علی علیه السلام برای همه ما مسلمانان و حتی دیگر ادیان نماد انسانیت و رافت است.

ماموستا رستمی در ادامه تصریح کرد: طبق آیات قرآن کریم و روایات دینی و اسلامی اطاعت از والدین بر هر مسلمانی واجب و و اولویت دارد، زیرا در نزد خداوند سبحان پدران و مادران جایگاه بسیار والایی دارند.

امام جمعه سنندج در پایان خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج گفت: باید جوانان و فرزندان قدر والدین را بدانند، زیرا آنان بدون هیچ گونه منتی برای آسایش و راحتی شما صادقانه به دنبال کسب روزی حلال هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha