پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دکتر ساری زاده

حوزه/ دکتر ساری زاده، با بیان اینکه نیازمند یاری حوزه‌های علمیه برای غلبه بر کرونا هستیم، گفت: از همه طلاب و روحانیون و حوزه های علمیه میخواهیم که ما را در این وضعیت سخت یاری کرده و بتوانیم از این آزمون سخت، موفق و سربلند بیرون آییم و شرمنده خداوند متعال و مردم عزیزمان نباشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، دکتر غلامرضا ساری زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز، در جلسه ستاد مدیریت بحران شورای نهادهای حوزوی خوزستان، به بیان گزارش مختصری از وضعیت کرونایی خوزستان پرداخت و اظهارداشت: استان خوزستان در حال حاضر درگیر موج جدیدی از بیماری کرونا بوده و در وضعیتی به سر می‌برد که مانند آن در هیچ استان دیگری مشاهده نمی‌شود.

وی افزود: ورودی بیمارستان‌های اهواز بسیار زیاد و ظرفیت تخت‌ها پر شده و ما نیروی کافی برای خدمت‌رسانی به مبتلایان جدید را نداریم؛ همچنین کادر درمان به‌شدت خسته شده و توان بسیار کمی برای ادامه فعالیت دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز تصریح کرد: وضعیت فعلی خوزستان در حوزه سلامت مانند وضعیت کشور در روزهای ابتدایی و پایانی دفاع مقدس بوده و ما در بخش‌های مختلف نیاز به نیرو داریم و دست نیاز خود را به‌سوی تمام کسانی که می‌توانند در این عرصه ما را یاری کنند دراز می‌کنیم.

دکتر ساری زاده، با بیان اینکه نیازمند یاری حوزه‌های علمیه هستیم برای غلبه بر کرونا هستیم، خاطرنشان کرد: بیماری کرونا یکی از آزمایش‌های الهی بوده و إن‌شاءالله مانند دفعات قبل که طلاب، روحانیون و حوزه‌های علمیه همیشه در بحران‌های مختلف به داد مجموعه‌های مختلف رسیده و به آن‌ها کمک کرده، ما را نیز در این وضعیت سختی که استان خوزستان دچار آن شده یاری کرده و بتوانیم از این آزمون سخت، موفق و سربلند بیرون آییم و شرمنده خداوند متعال و مردم عزیزمان نباشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور در پایان گفت: این ویروس از طریق ترشحات سیستم گوارشی انتقال‌یافته و همه‌گیری شدیدی دارد؛ به همین دلیل از مردم خوزستان می‌خواهم که پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha