جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ دیدارشورای زکات با حضرت آیت‌الله  علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: نظام جمهوری اسلامی در زمینه توسعه علوم و معارف اسلامی همکاری‌های وثیقی دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حضرت آیت الله علوی گرگانی، در دیدار رئیس و معاونین سازمان مدارس صدرا ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب و ایام ولادت امام جواد (ع) بیان کردند:  بنده تنها توصیه ای که را در رابطه با کار شما دارم این است که بتوانید در مدارس صدرا فرزندانی را تربیت کنید که ان‌شاءالله انس آنها با روحانیت و علما و مراجع بالا برود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی عنوان داشتند: اگر هدف مدارس صدرا به خوبی برای نسل جوان تبیین شود بی‌شک، در رسیدن به کمال، ثابت قدم و راسخ خواهند بود و علاوه بر اینکه علاقه بیشتری به این رشته نشان خواهند داد دراین حوزه نیز شاهد نتایج مطلوبی خواهیم بود.

ایشان با بیان اینکه امروز، نظام جمهوری اسلامی در زمینه توسعه علوم و معارف اسلامی همکاری‌های وثیقی دارد، یادآور شدند: حتی در دوران قبل از انقلاب هم مدرسه‌ای وجود داشت که معارف اسلامی درآن تدریس می‌شد و شخصیت‌های برجسته‌ای مانند آقای غلامعلی حداد عادل نیز در آن تحصیل می‌کردند و دانش آموزان آن هم اُنس خوبی با روحانیون و علمای اسلام داشتند.

به گفته حضرت آیت الله علوی گرگانی، دست یابی به تربیت افراد شایسته، آگاه، عالم و متخصص که بتوانند مشکلات کشور را در آینده برطرف کنند نیاز به برنامه‌ریزی دقیق در حوزه آموزش و پرورش و برگزاری دوره‌های تربیتی مختلف دارد که اگر برای رسیدن به این هدف انگیزه و تلاش مناسب وجود داشته باشد حتماً موفقیت آمیز خواهد بود.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی در پایان تأکید کردند: خداوند به افراد باتقوا و نیکوکار وعده‌ی نصرت داده است و این در حالی است که وعده خداوند محقق شدنی است و انتظار می‌رود که مدارس صدرا، دانش‌آموزانی تربیت کند که مایه فخر نظام جمهوری اسلامی باشند.

حجت الاسلام تقدیری، رئیس سازمان مدارس صدرا هم در این دیدار گزارشی از فعالیت ها و برنامه های این سازمان ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha