چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام  یوسف احمدی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: دستگاه های برقرار کننده نظم و امنیت برای برخورد میان آشوب‌های سازماندهی شده با اعتراض چند سوخت ‌بر، تفاوت قائل هستند و در مقابل اغتشاشگران حادثه سراوان کوتاه نمی آیند.

حجت الاسلام  یوسف احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حوادث اخیر در سیستان و بلوچستان و حمله اشرار مسلح به پاسگاه سراوان جای تأمل دارد، اظهار داشت: هتاکان به حرم اهل بیت رسول الله(ص) پس از شکست در سوریه، به سراغ نا امنی و حریم شکنی شهرهای ایران اسلامی آمده اند.

وی تصریح کرد: کسانی که در فضای مجازی با ریختن آتش تهیه، بهانه و زمینه را برای سودجویان و آشوب های سراوان آماده نمودند، مقصر اصلی هتک حرمت به پرچم و نام مقدس «رسول الله(ص)» هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پیاده نظام داعش با طرقه بازی در ایران اسلامی راه به جایی نخواهد برد و نیک می دانند که درخت تنومند انقلاب، از این بادها نمی لرزد، گفت: شکست پدر خوانده های «جبهه النصره» در سوریه و ناکامی شیطان بزرگ در غرب آسیا، با عرض اندام اشرار تروریست مسلح، با تحریک BBC و « من و تو » در حمله به پاسگاه سراوان برکسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به این که هنوز خسارات مادی و معنوی فتنه گران سال ۸۸ بر پیکر نظام اسلامی و مردم وفادار به اسلام و انقلاب، سنگینی می کند، افزود: دستگاه های برقرار کننده نظم و امنیت برای برخورد میان آشوب‌های سازماندهی شده با اعتراض چند سوخت ‌بر، تفاوت قائل  هستند و در مقابل در مقابل اغتشاشگران حادثه سراوان کوتاه نمی آیند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha